خبر‌های حوادث استان یزد، امروز چهار شنبه ۳ آذر را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،سروان محمد حسین شریفی رئیس کلانتری ۱۷ رزمندگان شهرستان یزد،گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی، موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۱۷ قرار گرفت.

او افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی فردی را حین سرقت میلگرد شناسایی و دستگیر کردند.

سروان شریفی ادامه داد: متهم در بازجویی‌های به عمل‌آمده تاکنون به ۱۲ فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

شریفی ضمن هشدار به صاحبان اماکن خصوصی، ساختمان‌های نیمه‌کاره و در حال ساخت از آن‌ها خواست که ضمن استفاده از نگهبان، پس از اتمام ساعت کاری از رها کردن وسایل و تجهیزات ساختمانی در محل اجتناب کرده و وسایل مذکور را در جای امن و قابل‌اطمینان نگهداری کنند.

کشف محموله مواد مخدر در محور یزد_طبس

سردار عباسعلی بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد، گفت: در پی کار فنی و اطلاعاتی یگان تکاوری ۱۱۹ استان یزد مشخص شد. قاچاقچیان در محور‌های مواصلاتی تردد دارند که به همین منظور بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

سردار بهدانی فرد تصریح کرد: ماموران یگان تکاوری با رصد دقیق اطلاعاتی خودروی پارس حامل محموله افیونی را در محور یزد_طبس شناسایی و در عملیاتی ضربتی آن را متوقف کردند.

او خاطر نشان کرد: ماموران در بازرسی از خودرو ۶۷ کیلوگرم مواد افیونی از نوع تریاک را کشف و سه قاچاقچی را دستگیر و به دادسرا معرفی کردند.

تلاش شبانه روزی نیرو‌های اطلاعاتی و انتظامی نتیجه داد

محمد جواد زارع بیدکی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشکذر گفت: در پی وصل خبری مبنی بر مفقودی پسر ۱۲ ساله در اشکذر در آبان ماه گذشته مراتب برای بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او با اشاره به تحقیقات گسترده در پلیس آگاهی و بررسی فنی و تخصصی ادله موجود، افزود: قاتل متواری در یکی از استان‌های جنوبی دستگیر و برای بازجویی به حوزه قضایی محل ارتکاب جرم انتقال یافت.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشکذر به اعتراف متهم فراری به قتل و بازسازس صحنه جنایت اشاره کرد و اظهار داشت: در این زمینه پرونده تشکیل و برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال و با دستور قضایی جنازه نوجوان دوازده ساله نیز برای سیر مراحل قانونی به پزشک قانونی منتقل شد.

کشف موتور سیکلت سی بی ۱۳۰۰ در یزد

سرهنگ سعیدزینلی فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ماموران کلانتری ۱۳ این فرماندهی در جهت مبارزه با قاچاق کالا، باخبر شدند فردی اقدام به نگهداری تعدادی موتورسیکلت غیر مجاز کرده است.

سرهنگ زینلی ضمن اشاره به کار اطلاعاتی ماموران و شناسایی مغازه مورد نظر، افزود: در بازرسی از این مغازه، یک دستگاه موتورسیکلت سی بی ۱۳۰۰ کشف و یک متهم نیز دستگیر شد.

او بیان کرد: با توجه به ممنوعیت تردد موتور‌های سنگین در سطح شهر و با توجه به اینکه این موتورسیکلت‌ها به صورت قاچاق وارد می‌شوند و موجب رعب و وحشت شهروندان را فراهم می‌کنند برخورد با این موضوع در دستور کار پلیس است.

انتهای پیام/‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.