از دستگیری سارقان موتورسیکلت در میبد تا کشف انبار احتکار شکر در یزد

بسته حوادث امروز ۲۵ اردیبهشت ماه را در این بسته بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سرهنگ محمد حسین نبی پور فرمانده انتظامی شهرستان میبد گفت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان و ارائه شکایاتی مبنی بر سرقت موتورسیکلت آن‌ها به شگرد‌های مختلف، موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران تجسس کلانتری ۱۱ مدرس شهرستان میبد قرار گرفت.

او با بیان اینکه با بررسی‌های ویژه ماموران و کسب سرنخ‌هایی از سرقت‌های رخ داده در این شهرستان اقدامات اولیه جهت شناسایی افراد مظنون صورت پذیرفت، افزود: ماموران پلیس میبد با همکاری مالباخته‌ها و با در کنار هم قرار دادن دلایل و شواهد و آثار به جا مانده از سارقان، موفق به شناسایی سه نفر سارق خشن و حرفه‌ای شدند.

سرهنگ نبی پور  اظهار داشت: ماموران با اخذ دستور قضایی طی یک عملیات ویژه پلیسی هر سه سارق را دستگیر کردند که متهمان در بازجویی اولیه به چهار فقره سرقت اعتراف و تعداد دو دستگاه موتورسیکلت گران قیمت از مخفیگاه آنان کشف شد.

او ضمن اشاره به ادامه تحقیقات در این خصوص از شهروندان خواست؛ وسایل نقلیه خود را مجهز به لوازم ضد سرقت کرده تا از هر گونه اقدام سارق یا سارقان برای سرقت، پیشگیری به عمل آید و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

تشکیل پرونده میلیاردی در زمینه نهاده های دامی در یزد

محمدرضا علمدار یزدی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: در سال ۱۳۹۹ بیش از ۷۰۰ واحد عمده و خرده در زمینه نهاده‌های دامی مورد بازرسی قرار گرفته و ۲۰ فقره پرونده به ارزش ریالی بالغ بر یکصد میلیارد ریال در زمینه نهاده‌های دامی تشکیل شده است.

او افزود: بررسی پرونده‌های متشکله در حوزه نهاده‌های دامی، بیانگر آن است که تخلفات «عرضه خارج از شبکه» و «نبود اعلام موجودی در سامانه جامع انبار‌ها» بیشترین سهم تخلفات را به خود اختصاص داده اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان افزود: از مجموع پرونده‌های تخلف متشکله، ۳۰ درصد مربوط به سبوس گندم، ۴۰ درصد مربوط به ذرت دامی، ۱۵ درصد مربوط به کنجاله سویا و ۱۵ درصد مربوط به جو دامی بوده است.

کشف موتور سیکلت هوندا ۷۵۰ سی سی در یزد

سرهنگ سعید زینلی فرمانده انتظامی شهرستان یزد گفت: ماموران کلانتری ۱۳ شهید رجایی این فرماندهی در بازرسی از یک منزل، یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق را کشف کردند.
 فرمانده انتظامی شهرستان یزد اظهارگفت: ماموران انتظامی شهرستان یزد به منظور مبارزه با قاچاق کالا، و ایجاد مزاحمت‌های مکرر از سوی  موتورسیکلت‌های غیرمجاز باخبر شدند فردی اقدام به نگهداری موتورسیکلت غیرمجاز کرده است.

زینلی ضمن اشاره به کار اطلاعاتی ماموران و شناسایی منزل موردنظر گفت: در بازرسی از این منزل، یک دستگاه موتورسیکلت هوندا ۷۵۰ کشف و یک متهم نیز دستگیر شد.

سرهنگ زینلی افزود: با توجه به ممنوعیت تردد موتور‌های سنگین در سطح شهر و با توجه به اینکه این موتورسیکلت‌ها به صورت قاچاق وارد می‌شوند و موجبات رعب و وحشت شهروندان را فراهم می‌کنند برخورد با این موضوع در دستور کار پلیس است.

کشف انبار احتکار شکر

سرهنگ هادی رسائی رئیس پلیس اطلاعات و امنیت استان یزد گفت: ماموران پلیس با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی مطلع شدند فردی اقدام به دپوی شکر در یک انبار کرده است.

او ادامه داد: ماموران پس از اطمینان از صحت و سقم موضوع و طی هماهنگی با مقامات قضائی از انبار مورد نظر بازرسی کرده و در نتیجه یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم شکر احتکار شده را کشف کردند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت استان یزد خاطرنشان کرد: در این زمینه یک متهم دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شد

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.