آهنگریان:

جای خالی اوجاقی در تیم ملی ووشو حس می‌شود

قهرمان ووشو کشورمان درباره جدایی حسین اوجاقی از تیم ملی ووشو توضیحاتی را بیان کرد.

عرفان آهنگریان قهرمان ووشو کشورمان در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جدایی حسین اوجاقی از تیم ملی ووشو اظهار کرد: به طور حتم جای خالی اوجاقی در تیم ملی ووشو حس می‌شود چرا که همه ورزشکاران رابطه احساسی با او دارند و اکثر ما ناراحت هستیم که او دیگر در تیم ملی حضور ندارد. همچنین اوجاقی از لحاظ فنی ثابت شده است و نیاز به گفتن ندارد.

او ادامه داد: اوجاقی در پیشرفت ووشو خیلی کمک کرده است. علاوه بر این، او به همراه علی نژاد رشته ورزشی ووشو را قانونمند کردند و همواره ووشو در مسیر موفقیت قدم برداشته است. مطمئن باشید هدف گذاری از سوی علی نژاد و اوجاقی رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی انجام شده است. افرادی که بعد از این ۲ نفر در راس کار قرار می‌گیرند در صورتی که در همان مسیر حرکت کنند، تیم ملی ووشو به موفقیت خود ادامه می‌دهد.

تمام گزینه های سرمربیگری تیم ملی ووشو شایسته هستند 

آهنگریان درباره اینکه بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی ووشو گفت: من اطلاعی از گزینه‌های سرمربیگری ندارم، اما مطمئن هستم هر کسی که هدایت تیم ملی را برعهده بگیرد، لیاقتش را دارد. تمام گزینه‌ها افراد شایسته‌ای هستند و امیدوارم  با توجه به نزدیکی بازی‌های آسیایی بهترین اتفاق رخ بدهد.

 قهرمانان جهان از حضور در مرحله اول مسابقات تیم ملی ووشو معاف هستند

قهرمان ووشو کشورمان درباره مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی ووشو گفت: طبق برنامه، وزن کشی مرحله اول مسابقات روز جمعه انجام خواهد شد و مسابقات از روز شنبه برگزار می‌شود. من و ورزشکارانی که در مسابقات جهانی به مقام قهرمانی دست یافتیم سهمیه مرحله نهایی مسابقات انتخابی تیم ملی را دریافت کردیم و از حضور در مرحله اول مسابقات معاف هستیم. فکر می‌کنم اردوی آماده سازی از دی ماه شروع خواهد شد و مسابقات درون تیمی برگزار می‌شود تا ۴ نفر نهایی برای حضور در بازی‌های آسیایی مشخص شوند. اردو‌های متمرکز هم از فروردین تا شهریور ماه ادامه دارد. اگر شایستگی داشته باشم دوباره پیراهن تیم ملی ووشو را می‌پوشم تا نماینده خوبی در مسابقات آسیایی باشم و مدال دوره گذشته را تکرار کنم.

او درباره اردویش در برزیل گفت: بله من یک ماه در اردوی آماده سازی در برزیل بودم و در آنجا مسابقات MMI برگزار می‌شد. این اردو از لحاظ آمادگی جسمانی و فنی برای حضور در بازی‌های آسیای خیلی به من کمک کرد و اعتماد به نفسم را بالا برد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار