رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

تشکیلات انقلاب اسلامی بسیج است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: تشکیلات انقلاب اسلامی بسیج است که توسط امام المسلمین راهبری و هدف‌گذاری می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه رزمایش اقتدار بسیجیان گفت: برنامه‌های بسیج متنوع است، ولی در حال حاضر اولویت این مجموعه مقابله با کرونا و کمک به حل مسائل اصلی کشور است.

او افزود: رسالت بسیج در گام دوم انقلاب، تحقق بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق دولت اسلامی، جامعه پردازی و تمدن نوین اسلامی است و این تشکیلات مردم پایه باید در عرصه‌هایی نقش آفرینی کند که آن عرصه‌ها بستر تحقق گام دوم است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: در حال حاضر نقش آفرینی بسیج در مسائل عمومی کشور که اولویت دارند بسیار حایز اهمیت است و در سطح کشور با هدایت فرماندهان سپاه‌های استانی و انگیزه‌های فراوان انقلابی این مسیر برنامه ریزی شده است.

 سلیمانی با اشاره به اینکه ایجاد مسکن برای نیازمندان حاشیه شهرها، محرومان و روستاییان از جمله اقدامات بسیج است، بیان کرد: در هفته بسیج ساخت ۴۰ هزار مسکن را آغاز کردیم همچنین در مسائل فرهنگی و ارزشی هم صاحب رسالت هستیم تا آثار مانای فرهنگی در زمینه فیلم‌های سینمایی و بازی‌های رایانه‌ای تولید کنیم و در بحث علم و فناوری هم پشتیبانی از تبدیل شدن ایده‌ها و خلاقیت‌ها به محصولات نافع و در زنجیره تولید از دیگر برنامه‌هاست و در همه این اقدامات آن‌هایی که مبتنی بر بیانیه گام دوم است اولویت دارند.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.