استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه بسیج ثمره ارزشمند انقلاب است، گفت: مشارکت بسیجیان در رفع مسائل اقتصادی گره گشا است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، ملانوری استاندار خراسان جنوبی بعد از ظهر چهارشنبه در مراسم نمایش اقتدار بسیجیان خراسان‌جنوبی گفت: بسیج یکی از نعمت‌ها و ثمرات بزرگ رهبری دینی و نهال مقدسی است که به دست امام (ره) غرس شد.

وی افزود: امروزه فرهنگ بسیجی نه تنها در ایران بلکه در بسیاری از کشور‌های اسلامی صادر شده است.

ملانوری با بیان اینکه امروزه اقتدار بسیجیان را در صحنه‌های مختلف شاهد هستیم، ادامه داد: امام (ره) با تشکیل بسیج می‌خواستند افرادی به اندازه جمعیت ایران اسلامی زیر سایه دین با خودباوری و غیرت و شجاعت از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کنند.

استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: علی رغم ناامنی‌هایی که در اطراف ایران اسلامی وجود دارد، به واسطه حاکمیت امنیت و ترویج فرهنگ بسیجی کسی جرأت جسارت و دست اندازی به کشور ما را ندارد که باید قدر این نعمت بزرگ را بدانیم.

وی با تأکید بر اینکه در رفع مسائل اقتصادی و توسعه نیز مشارکت بسیجیان گره گشاء خواهد بود، اظهار کرد: با این مشارکت‌ها می‌توانیم شاهد گسترش عدالت و توسعه خدمت‌رسانی هر چه بیشتر به مردم باشیم.

ملانوری بیان‌کرد: مردمان خراسان‌جنوبی نه فقط در دوران انقلاب و دفاع مقدس در راه انقلاب ثابت قدم بودند بلکه امروز نیز رتبه‌های اول را در مشارکت‌های اجتماعی، چون شرکت در انتخابات و کمک‌های مؤمنانه و کنترل بیماری کرونا از طریق اجرای طرح شهید سلیمانی کسب کردند.

استاندار  خراسان جنوبی گفت: همه بدانند مردمان این سرزمین و آب و خاک که مزین به عطر شهدای گرانقدر است همچنان در راه ولایت و اسلام و کشور جانفشانی خواهند کرد.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.