سرهنگ بازیار گفت:ریش سفیدان و معتمدین بازوی توانمند مردمی نیروی انتظامی هستند .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، سرهنگ امیر بازیار فرمانده انتظامی شهرستان ایوان در جلسه هم اندیشی با معتمدین پلیس، گفت: معتمدان و بزرگان سرمایه‌های اجتماعی شهرستان هستند و تکیه گاهی برای حل مشکلات و پیشگیری از منازعات می‌باشند.

او افزود: معتمدین با نقش پدری و نفوذ کلامی و نسبتی که با مردم دارند، یک نسبت مهربانی و فراگیر است و وجود چنین اشخاصی می‌تواند به حل مشکلات و منازعات در بین مردم کمک کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان ادامه داد: ریش سفیدان و معتمدین بازوی توانمند مردمی نیروی انتظامی هستند و آرامش و ارتقای امنیت مردم نتیجه تعامل پلیس با مردم و بزرگان است و رویکرد ناجا ورود به حوزه‌های اجتماعی می‌باشد و بهره گیری از توان معتمدین با توجه به نقش موثری که دارند در اولویت می‌باشد.

او در بخش پایانی سخنان خود بیان کرد:خدمت به مردم نعمت است و پلیس زمانی در ماموریت‌های خود موفق خواهد بود که با مردم همراه و فاصله ای بین مردم و پلیس نباشد.

در این نشست معتمدین به بیان دیدگاه‌های خود و مسائل شهرستان پرداختند و اظهار کردند: ما همیشه در کنار نیروی خدمتگذار انتظامی می‌باشیم و این نیرو با تمام توان در خدمت مردم می‌باشد و زحمات این عزیزان بر هیچ فردی پوشیده نیست لذا از زحمات فرماندهی و کارکنان انتظامی شهرستان به جهت امنیت پایدار در سطح شهرستان و تعامل با بزرگان و معتمدین و کشف به موقع جرایم تشکر می‌نماییم.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.