گنجی گفت: وام‌های دانشجویی۳۰ درصد رشد و وام تحصیلی برای دانشجویان متاهل دو برابر مبلغ وام دانشجویان مجرد افزایش یافته است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مسعود گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: وام ودیعه مسکن متاهلی نیز با افزایش ۳۰ درصدی در تهران به ۳۲ میلیون و پانصد، در کلان شهر‌ها به ۲۶ میلیون و در سایر شهر‌ها به ۱۹ میلیون و پانصد هزار تومان افزایش یافته است.

گنجی ضمن بیان اینکه دانشگاه‌ها با توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا بازگشایی خواهند شد گفت: اختیارات به روسای دانشگاه‌ها اعطا شده تا به تناسب امکاناتی که دارند در جهت افزایش امکانات و تجهیزات در خوابگاه‌ها اقدام کنند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان ضمن تاکید بر وجود شرایط کرونایی و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: امکان آن وجود ندارد که با ظرفیت گذشته در خوابگاه‌ها دانشجو پذیرش شود که به همین خاطر نیز باید برخی از دانشجویان در خارج از خوابگاه‌های ملکی دانشگاه‌ها اسکان یابند.

وی ضمن بیان اینکه وام ودیعه مسکن گروهی برای دانشجویان ۲ برابر شده است گفت: دانشگاه‌هایی که با کمبود ظرفیت خوابگاهی مواجه می‌شوند می‌توانند با استفاده از ظرفیت وام ودیعه مسکن نسبت به اجاره‌ی خوابگاه اقدام کرده و در اختیار دانشجویان قراردهند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.