نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: تفکر بسیجی رمز پیروزی در تمام عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی کشور است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حجت الاسلام فلاحی,نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی  در جمع فرماندهان و کارکنان پایگاه نوژه همدان ضمن تبریک هفته بسیج گفت: کشور در اوایل انقلاب هم از لحاظ فرهنگی، هم در عرصه اقتصادی و هم در عرصه نظامی دچار جنگ ترکیبی بود و در این شرایط امام امت فرمان تشکیل بسیج را صادر کردند. 

او با بیان اینکه اظهار نظر صحیح و تصمیم صحیح در عرصه‌های مختلف مهم و ارزشمند است افزود: آن چیزی که شهیدانی، چون ستاری و اردستانی را پرورش می‌دهد و تصمیمات دقیق و حساب شده را‌ می‌گیرند و رمز برتری رزمندگان، چون شهید ستاری‌ها می‌شود نشات گرفته از آموزه‌های دینی است.

رئیس فراکسیون محور مقاومت مجلس با اشاره به بعد معرفتی رزمندگان گفت: آنچه که پای فرماندهی، چون شهید سلیمانی را در جنگ نگه می‌دارد و به قول خود در نابودی داعش عمل می‌کند همان بعد معرفتی است.

فلاحی تصریح کرد: در تمام عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی اگر پشتوانه معرفتی داشته باشیم سر آمد خواهیم بود.

او گفت: یک دیپلمات سیاسی اگر پشتوانه معرفتی قوی داشته باشد دیپلماسی او به دیپلماسی قدرت تبدیل می‌شود و اگر از بعد معرفتی ضعیف باشد دیپلماسی ترس و ذلت را انتخاب می‌کند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی رمز پیروزی در تمام عرصه‌ها را تفکر بسیجی دانست و افزود: امروز به برکت آموزه‌های دینی شاهد شکستن هیمنه دشمن در عرصه‌های زمینی،دریایی و هوایی هستیم.

فلاحی تاکید کرد: با تفکر بسیجی نه تنها سرزمین خود را حفظ کرده ایم بلکه قلوب همه آزادگان جهان را هم با تفکر بسیجی آشنا کرده ایم و اکنون در عرصه‌های نظامی نگرانی وجود ندارد و نیرو‌های مسلح ما آنقدر قوی شده اند که دشمن جرات نگاه چپ به ایران عزیز ما را ندارد.

او افزود: دشمن امروز به دنبال جنگ نظامی نیست بلکه دنبال جنگ اقتصادی و معرفتی است.

نماینده مردم در خانه ملت عنوان کرد: کشور برای قوی شدن نیاز دارد تا در همه عرصه‌ها مانند عرصه نظامی در بعد معرفتی و هم در بعد تخصصی خود قوی شود.

رئیس فراکسیون محور مقاومت مجلس تصریح کرد:  تفکر بسیجی در عرصه‌های بین المللی هم هرجا بوده پیروز شده است.

فلاحی در پایان گفت: کلینتون خود اعتراف کرد برای ایجاد داعش ٨٠ کشور را رفتم تا داعش ایجاد شد؛ و تنها تفکری که جلوی آن همه وحشی گری را گرفت همان تفکر بسیجی بود.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.