میقات صالحین در مصلای نماز جمعه استان زنجان برگزار می‌شود

مسئول روابط عمومی سپاه استان زنجان گفت:حلقه‌های صالحین بسیج تحت عنوان میقات صالحین روز جمعه در مصلی‌های نماز جمعه استان زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرداری مسئول روابط عمومی سپاه استان زنجان از برگزاری حلقه‌های صالحین بسیج تحت عنوان میقات صالحین به مناسبت هفته بسیج در زنجان خبر داد و گفت: این برنامه فردا جمعه همزمان با سراسر کشور در مصلی های استان زنجان برگزار می شود.

او افزود: در این مراسم  سردار جهانبخش فرمانده انتظامی استان زنجان و آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان به سخنرانی خواهند پرداخت.

مسئول معاونت تعلیم و تربیت سپاه استان زنجان هم در این باره گفت: بسیج یادگار حضرت امام (ره) است و امروزه می‌بینیم که این یادگاری امام راحل روزبه روز قوی‌تر، مسنجم‌تر و شاداب‌تر می‌شود.

او مأموریت اصلی مرکز تعلیم و تربیت بسیج را تربیت آحاد بسیجیان و رشد و ارتقای آن‌ها معرفی کرد و گفت: حلقه‌های تربیتی بسیج از سال‌های گذشته تشکیل شده و رویکرد جدید این حلقه‌ها گسترش بحث تربیت و حضور پررنگ در عرصه‌های خدمت‌رسانی به جامعه است.

مسئول مرکز تعلیم و تربیت سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، ادامه داد: مباحث علمی، اعتقادی، معرفتی و مسائل اخلاقی چهارچوب فعالیت‌های شبکه تربیتی بسیج است در هفته بسیج برنامه‌ریزی شد که برنامه‌هایی از قبیل مسابقات فرهنگی و ورزشی، کتابخوانی، قرآنی، خاطره‌گویی در حوزه شهداء، جلسات بحث و گفتمان در مورد فلسفه تشکیل بسیج و نشست‌های سیاسی و بصیرت‌افزایی و ده‌ها عنوان برنامه دیگر به مناسبت این هفته اجرا شود.

او افزود: پنجم آذرماه همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل، حلقه‌های صالحین در مصلی‌های نماز جمعه مرکز استان زنجان تحت عنوان میقات صالحین با حضور ۶ هزار از بسیجیان برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.