گزارش‌های اقدام‌پژوهی برگزیدگان استانی بیش از ۱۵ هزار معلم پژوهنده از ۱۶ استان از سراسر کشور در سامانه شهید فخری زاده در فارس انجام شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محسن کلاری معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش فارس گفت: ثبت مستندات و گزارش‌های اقدام‌پژوهی برگزیدگان استانی بیش از ۱۵ هزار معلم پژوهنده از ۱۶ استان از سراسر کشور در سامانه شهید فخری زاده (برنامه کشوری معلم پژوهنده) انجام شده است.

او افزود: با نزدیک شدن به هفته پژوهش در اواخر آذرماه برنامه ریزی‌های خوبی برای برگزاری با کیفیت این هفته در نظر گرفته شده است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش فارس گفت: خوشبختانه از سال ۱۳۹۹ دبیرخانه معلمان پژوهنده کشوری به مدت ۲ سال به فارس واگذار شده است.

کلاری گفت: داوریِ ۴۷۵ اثر اقدام‌پژوهی معلمان فارسی هم انجام شده است که ۱۰ طرح منتخب به سطح کشور معرفی شده است.
وی گفت: پایان نامه و رساله هایِ کارشناسی ارشد و دکتری معلمان استان نیز دریافت و داوری شده است که آثار برتر این حوزه نیز به سطح کشور معرفی خواهد شد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش فارس گفت: سامانه dkmp.farsedu.ir از مهرماه جهت دریافت آثار برتر پژوهشی فعالیت خود را آغاز کرده است.

کلاری گفت: دبیرخانه کشوریِ معلم پژوهنده، واقع در پژوهشکده معلم فارس، نظارت بر سامانه را انجام داده و روزانه فعالیت‌های استان‌ها را بررسی می‌کند.

او افزود: داوری کشوری آثار از ۲۰ آبان الی ۱۰ آذرماه خواهد بود.

کلاری گفت: مخاطبان در صورت نیاز به راهنمایی‌های بیشتر میتوانند با شماره تلفن‌های ۰۷۱۳۷۲۵۴۰۰۶ و ۰۷۱۳۷۲۵۴۰۰۷تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار