برگزاری طرح آموزش نماز کلید بهشت است برای آموزش دهندگان سواد آموزی در فارس

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش فارس گفت: طرح آموزش نماز کلید بهشت است برای ۴۵۰ نفر از آموزش دهندگان سواد آموزی فارس در حال برگزاری است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، بهزاد نوروزی چگینی  معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان فارس در  افتتاحیه طرح  نماز کلید بهشت است گفت: این طرح به منظور ترویج معارف نماز و فرهنگ درست‌خوانی و آشنایی با احکام نماز اجرا می‌شود.

او بیان کرد: ۸۰ نفر از این آموزش دهندگان در شیراز و مابقی نیز  آموزش‌های لازم را در مناطق خود فرا می گیرند.

نوروزی چگینی تصریح کرد:  طرح نماز کلید بهشت است در۴ سال اخیر به نوبت برای آموزش دهندگان فارس برگزار شده است که با برگزاری این دوره برای ۴۵۰ نفر، همه آموزش دهندگان فارس از آموزش‌های این طرح بهره مند می‌شوند.

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش فارس ادامه داد: آموزش نماز در طول دوره تحصیل و در کنار سایر برنامه‌های سوادآموزی انجام می‌شود، به طوری که آموزش دهنده در هر جلسه ۱۰ دقیقه را به آموزش نماز اختصاص می دهد.

او افزود: این طرح با مشارکت ستاد اقامه نماز و حوزه معاونت سوادآموزی اجرا می‌شود.

سعید مهبودی رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایت آموزش و پرورش فارس نیز در بازدید از این طرح آن را بسیار مهم و ارزشمند تلقی کرد.

او با برشمردن اهمیت نماز به عنوان یک واجب دینی از آموزش دهندگان خواست نسبت به این مهم برای فراگیران خود توجه ویژه ای داشته باشند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار