ایستادگی فرزندان ایران مقابل ابر قدرت‌ها

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: در دوران دفاع مقدس فرزندان این مرز و بوم با نهایت اخلاص و ایمان در برابر ابرقدرت‌های جهان ایستادند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی نماینده، ولی فقیه در خوزستان گفت: ولایت مداری از مهمترین ویژگی‌های شهدای والامقام ما بود که در دوران‌های مختلف دستاورد‌های بزرگی از این اعتقاد حاصل شد و در دوران دفاع مقدس فرزندان این مرز و بوم با نهایت اخلاص و ایمان در برابر ابرقدرت‌های جهان ایستادند.

او با بیان اینکه ما در آن برهه برای سیم خاردار و تامین سوخت مشکل داشتیم، ولی با اعتقاد مردم به ولایت فقیه و اخلاص و جانفشانی مردم پیروز این نبرد ناعادلانه شدیم، افزود: دوران جنگ تحمیلی حقانیت جبهه انقلاب را به همگان ثابت کرد و این انقلاب به یاری خدا بسترساز تشکیل حکومت جهانی امام عصر (عج) است.

 موسوی فرد با تاکید بر لزوم ادامه مقاومت در هر شرایطی برای رسیدن به اهداف بلند انقلاب اسلامی بیان داشت: همانگونه که استقامت مردم در دوران دفاع مقدس سبب کوتاهی دست دشمنان شد، در این دولت هم مقاومت و ایستادگی شما عزیزان نیاز است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان تصریح کرد: در برابر شعار‌های عدالت اجتماعی و فسادستیزی ممکن است برخی مانع تراشی کنند که در این شرایط مقاومت همگانی ضروری است و  موشک‌های صدام ملعون در جای جای ایران اسلامی جنایت آفریدند و ما شهدای زیادی تقدیم کردیم.

امام جمعه اهواز گفت: مردم اندیمشک در برابر هجوم دشمن همواره شعار جنگ جنگ تا پیروزی سر می‌دادند که نشان دهنده اوج اعتقاد و مقاومت مردم این خطه بوده است و حماسه مقاومت مردم این منطقه گام مهمی برای حفظ کیان اسلامی از گزند دشمن بوده است.

این مقام مسئول ادامه داد: پرداخت حقوق‌های نجومی و روحیه اشرافی گری در شأن جامعه اسلامی نیست و باید با چنین مسایلی برخورد شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.