همزمان با گرامیداشت هفته بسیج، ۱۰ کارگاه تولیدی و خدماتی روز پنجشنبه در شهرستان دلفان بهره‌برداری شد. متن روبرو وارد کنید

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد،  فرمانده سپاه ناحیه دلفان در حاشیه آئین بهره برداری ازطرح‌ها گفت: این کارگاه‌ها در زمینه خیاطی، تولیدقارچ، پوشاک، پرورش مرغ بومی، دامداری و فرش بافی راه اندازی شده است.

سرهنگ پاسدار علی دالوند افزود: سپاه ناحیه دلفان بیش از ۴۰میلیارد ریال تسهیلات برای اجرای این طرح‌ها با ۵۰ فرصت شغلی پرداخت کرده است.

او تصریح کرد: بسیج امروز در عرصه‌های جهادی و محرومیت زدایی در حال خدمت می‌باشد و هرجا به خدمت رسانی و کمک به محرومان نیاز است این نهاد هموار پیشرو می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه دلفان ادامه داد: امسال همزمان با گرامیداشت هفته بسیج بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی، محرومیت زدایی، عمرانی و ورزشی در دلفان اجرا شد.

سرهنگ دالوند گفت: مهمترین این برنامه‌ها رزمایش بزرگ اقتدار، اعزام۴۰ گروه جهادی در زمینه‌های بهداشتی، عمرانی، خدماتی و محرومیت زدایی به مناطق محروم و سخت گذر، رونمایی از ره نامه ایجاد محله اسلامی با محوریت پایگاه‌های بسیج و ائمه جماعات مساجد، برگزاری یادواره شهدا و مسابقات فرهنگی و ورزشی بود.

اول آذرماه روز بسیج مستضعفان نامگذاری شده است و هر ساله همزمان با این مناسبت برنامه‌هایی به مدت یک هفته در کشور اجرا می‌شود.

 

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.