مدیرعامل هلدینگ برق و انرژی صبا بنیاد مستضعفان گفت: تا زمان رفع کامل محرومیت در شهرستان‌های هدف زهک، چابهار و قصرقند سیستان و بلوچستان هستیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، محسن امیری مدیرعامل هلدینگ برق و انرژی صبا بنیاد مستضعفان  در نشست بررسی میزان پیشرفت و برنامه ریزی اجرایی پروژه‌های مشترک شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان و بنیاد مستضعفان گفت: با توجه به رسالت اجتماعی مجموعه بنیاد مستضعفان و در راستای محرومیت زدایی، در کنار شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان جهت خدمت رسانی به مردم مناطق محروم هستیم.

وی به تفاهم نامه همکاری بنیاد مستضعفان و شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان جهت اصلاح شبکه ۱۵۰ روستای شهرستان چابهار و بخش پلان در جنوب سیستان و بلوچستان اشاره کرد و افزود: بخش مهمی از این پروژه انجام و بخش دیگر این اقدام با توجه به لزوم برخی هماهنگی‌ها انجام خواهد شد.

مدیرعامل هلدینگ برق و انرژی صبا بنیاد مستضعفان ادامه داد: طی این تفاهم نامه ۳۰۰ دستگاه ترانسفورماتور توسط بنیاد مستضعفان و با همکاری بنیاد علوی و شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان تهیه و نصب خواهد شد.

وی بیان کرد: با توجه به شرایط شبکه برق مناطق حاشیه‌ای شهرستان چابهار قرار شد بخشی از این تعداد دستگاه ترانس در مناطق حاشیه‌ای میر آباد، مراد آباد و کمب نصب شود.

کار تهیه ۳۰ دستگاه ترانسفورماتور در مناطق روستایی شهر نگور انجام خواهد شد

امیری اظهار داشت: طبق تفاهم همکاری با شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان کار تهیه و نصب ۳۰ دستگاه ترانسفورماتور در مناطق روستایی شهر نگور انجام خواهد شد.
وی تصریح کرد: هیچ اجری ارزشمند‌تر از لبخند رضایت توسط مردم نیست و تمام تلاش خود را در این مسیر انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: وزارت نیرو ، شرکت برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار