استاندار جدید کردستان امروز با نماینده ولی‌فقیه در استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان امروز در دیدار با استاندار کردستان اظهار داشت: انتخاب و چینش تیم مدیریتی از اختیارات دولت و استاندار است و هرگز کسی را برای تصدی هیچ پست و مسوولیتی پیشنهاد نمی‌کنم.

پورذهبی با بیان اینکه چه در دوره گذشته و چه در حال حاضر از دولت حمایت کرده‌ام، افزود: اعتقاد دارم باید با برنامه محوری و مساله محوری، امور استان را بررسی کرده و به پیش ببریم و در این میان توجه به سه اصل، امیدآفرینی، آرامش و وحدت بسیار مهم است.

او  با ابراز خرسندی از اینکه فرزندی از استان سکان هدایت استانداری را به دست گرفته و با چالش‌ها و مشکلات منطقه به خوبی آشناست، اضافه کرد: در کردستان زمینه و بستر انجام اقدامات گوناگون درحوزه‌های مختلف، از جمله مسائل فرهنگی فراهم است و فقط تلاش و دوندگی بیشتری می‌خواهد.

 نماینده ولی فقیه در کردستان  ابراز امیدواری کرد با حضور استاندار جوان کردستان، تغییر و تحولی اساسی در زندگی و کار مردم در جای جای استان حاصل شود و افزود: دفتر مقام معظم رهبری در کردستان آماده هر نوع کمک، مشورت و رهنمودی در جهت پیشبرد برنامه‌ها و رشد استان است.

استاندار کردستان نیز در این دیدار با بیان اینکه در انتصاب به عنوان استاندار، وامدار هیچ گروه و جریانی نیستم، گفت: رویه و رویکرد من در مدیریت، همفکری و مشورت با همه دلسوزان استان است و اعتقاد دارم باید راه تعامل را پیش گرفت.

راذعی کوشا به تغییر رویکرد دولت در زمینه بودجه ریزی اشاره کرد و اظهار داشت: دیدگاه دولت از پروژه محوری به شاخص محوری تغییر پیدا کرده و قرار است دولت اختیارات بیشتری را به استان ها بدهد.

او  با تاکید بر اینکه کە امنیت پایدار در استان با بهبود وضعیت معیشت و اقتصادی مردم حاصل می شود، افزود: باید همه تلاش و همت خود را باید صرف ارتقا جایگاه استان در همه شاخص ها کنیم.

استاندار کردستان ادامه داد: اعتقاد دارم باید با کار شبانه‌روزی در خدمت مردم باشیم و کارهای اساسی و بنیادی برای بهبود وضعیت اقتصادی استان انجام دهیم چرا که با این اقدام امنیت پایدار در استان ایجاد می شود.

زارعی کوشا  اضافه کرد: از جمله مشکلات کنونی استان این است که پروژه های زیادی در استان انجام شده ولی این پروژه ها تغییری در معیشت و بهبود زندگی مردم ایجاد نکردە است.

او نوع نگاە و رویکرد نمایندە ولی فقیە در استان را ارزشمند توصیف کرد و گفت: وجود شخصیتی از این دست برای استان فرصت است و از تفکرات و مشورت های ایشان در راستای اداره بهتر استان استفاده خواهیم کرد.

زارعی کوشا کردستان را استانی فرهنگی و دارای غنا و پیشنه تاریخی ذکر کرد و یادآور شد: کارهای فرهنگی با ساختار اداری موجود به جایی نمی رسد و باید امور و برنامه های فرهنگی را در خارج از سیستم اداری پیگیری کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.