مذاکره کننده ارشد ایران در مصاحبه با یک نشریه انگلیسی شرط موفقیت در مذاکرات برجامی را لغو تمامی تحریم‌ها از سوی آمریکا دانست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، «علی باقری کنی» مذاکره کننده ارشد ایران، در مصاحبه با نشریه انگلیسی ایندیپندنت لغو تمامی تحریم‌ها علیه ایران را شرط لازم برای موفقیت مذاکرات هسته‌ای در وین دانست.

دیپلمات کشورمان در ابتدای این مصاحبه گفت: «اولین مذاکره دولت جدید ایران در روز‌های آتی برگزار خواهد شد و اگر آمریکا با یک سری شرایط موافقت نکند، با شکست مواجه خواهیم شد. هدف مذاکرات در اصل این است که دولت بایدن به توافقی بپیوندند که دولت ترامپ یک‌جانبه از آن خارج شد. البته هرگونه پیشرفتی در این راستا باید همراه با لغو تمامی تحریم‌ها باشد و این تضمین ارائه شود که دولت‌های بعدی در آمریکا مانند ترامپ یک‌جانبه از این توافق خارج نشوند.»

علی باقری کنی در ادامه افزود: «متأسفانه سیاستِ شکست خورده فشار حداکثری علیه ایران از دولت دونالد ترامپ آغاز شد و همچنان در دولت بایدن ادامه دارد. بایدن برای خروج از "سردگمی سیاسی" باید تمامی تحریم‌ها را لغو کند.»

در بخش دیگر این مصاحبه نماینده کشورمان به تحولات منطقه اشاره کرد و گفت: «فرار آمریکا از افغانستان بار دیگر نشان داد که این کشور شریک قابل اتکایی برای هیچ کشوری نیست، اما ما در تعامل با کشور‌های منطقه هستیم.»


بیشتر بخوانید:


علی باقری کنی در ادامه به لزوم آزادسازی پول‌های بلوکه شده ایران از سوی انگلیس اشاره کرد و گفت: «اروپایی‌ها باید عدم پیروی خود از تعهداتشان ذیل برجام را با گام‌هایی عملی جبران کنند. موضع‌گیری ما در قبال دیگر کشور‌ها بر اساس منافع تعیین می‌شود و به روابط آن‌ها با آمریکا کار نداریم. کشور‌هایی که برسر میز مذاکرات حضور دارند باید قادر باشند مستقل عمل کنند.»

این در حالی است که دیپلمات ارشد کشورمان ماه گذشته از برگزاری دور هفتم مذاکرات برجامی در وین در تاریخ ۸ آذر خبر داده است.

بدعهدی‌های طرف‌های غربی و سکوت کشور‌های اروپایی به خروج یک‌جانبه آمریکا و سپس تحریم‌های غیرانسانی این کشور علیه ایران باعث شد تا ایران به صورت مرحله‌ای و با تعیین ضرب‌الاجل برای اروپایی‌ها به منظور عمل به تعهداتشان ذیل برجام، از تعهدات خود بکاهد، این درحالی است که نه‌تنها تحریم‌ها کاسته نشد بلکه تحریم‌های ثانویه از سوی غربی‌ها نیز اعمال شد و آن‌ها حتی به تعهدات خود نیز عمل نکردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۱۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
وطن دوست
۲۲:۳۴ ۱۶ بهمن ۱۴۰۰
اولا متاسفم برای نادان هایی که این حرف نماینده کشورو مسخره میکنن وقتی سواد تاریخی وسیاسی وملی گرایی نداشته باشی همین میشه دوما ما نباید اصلا یک جا تعهدات رو انجام میدادیم باید قدم به قدم انجام میدادیم زمان روحانی الانم حرف ایشون درسته یا یک جا همه تحریم ها برداشته بشه یا بمب هسته ای هم میسازیم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۳۲ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
جالبه، یک مسئولی میاد و با اقتدار از کشورش دفاع می کنه و در برای 4،5 کشور قلدر و ظالم دنیا خط و نشون میکشه. بعد یک عده میان تخریب می کنند، مسخره می کنند و ... . از طرفی هم با فریادهاشون گوش فلک را کر کرده اند که ما آریایی هستیم، ما 2500 سالمونه، ما زاده کورش کبیر هستیم.
United States of America
ناشناس
۱۱:۱۳ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
جارو به دمبش ميبست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۷ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
واسه مردم فرقی نداره
امریکایی بدزده یا ایرانی
ما تحریم باشیم یا نباشیم همین بدبخت هستیم که هستیم که هستیم و ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۲ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
قابل توجه لطفا پخش کنید
ساخت بمب اتم اصلا کار سختی نیست.
حتی موقعی که اولین بمب اتم در 90 سال پیش ساخته شد اون موقع هنوز پراید هم اختراع نشده بود
United States of America
ناشناس
۱۱:۱۴ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
پرايد رو مگه اولين بار اختراع كردن؟ گواي ثبت اختراع داره نكنه ما نميدونيم
Germany
ناشناس
۱۹:۵۲ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
لطفاً بخاطر پدافند کیهانی هم که شده بمب اتمیو بسازید
دیشب یک موجود فضایی از سر بدبختی و بیچارگی اومد گوشی منو دزدید که بفروشه بتونه چهارتا نون و پنیر سر سفره خانوادش بسازه
لطفاً اینارو از سطح جامعه جمع کنید
Finland
ناشناس
۱۹:۴۶ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
در حالت فعلی آمریکا تضمین نخواهد داد چون برجام در سنا و کنگره تایید نشده.راه حل عاقلانه و آینده نگر و سودده برای کشور اینه که بمب اتم بسازه.از ان‌پی تی خارج بشه و بلافاصله بعد از اون .نابودی بمب اتم و ورود مجدد به ان پی تی رو منوط به تایید برجام در سنا و عضویت اسراییل در ان پی تی کنه.اینجوری با یه تیر ۳ نشان زده.هم تحریمها مادام العمر لغو شده.هم بزرگترین دشمنش عضو ان‌پی تی شده و ۳۰۰ بمب اتمش باید نابود بشه.هم تضمینی گرفته که اگر بمدت یک دقیقه توسط رییس جمهور بعدی آمریکا زیر پا گذاشته بشه دوباره میره سراغ بمب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۴ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
ایران سربلند
ایران مقتدر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۲ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
اینکه ایران یه زمانی واسه خودش ابهتی داشت بماند.... بماند... و بماند! از اون زمان تا این زمان ایران دیگه ایران سابق نیست آخه دست یه عده ای افتاده که تیشه به ریشه اش زدند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
کدام ابهت؟؟؟ حتما میخوای بگی ژاندارم منطقه بوده.
Iran (Islamic Republic of)
پرویز
۱۱:۳۸ ۱۰ آذر ۱۴۰۰
الان چهل ساله که نظام سعی میکنه همان بقول شماژاندارمی را پس بگیره.. اینکه مرتب میگه نیروهای خارجی ازخلیج فارس بروند ماخودمان امنیت درمنطقه راحفظ میکنیم مگرچیزی غیرازاینست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۵ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
ایرانیها هزینه زیادی به خاطر برجام پرداخت کردن , گرانی ها و بدبختی برای مردم هست, نه برای مسولین, انقدر به همنوعان خودتون نگید وطن فروش,,,, اخلاق داشته باشید, در کشور امریکا با پول پراید میشه تویتا کمری سوار شد , , ترامپ فشار اقتصادی رو ازخارج و مسولین فشاررو از داخل برملت تحمیل کردن, خدکند فرجی حاصل بشود تا این مسائل حل بشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۳ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
یه کشور در سطح ایران مثال بزنید ک تونست جلوی تحریم های امریکا مقاومت کنه و اقتصادش متزلزل نشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
متزلزل نشد؟خخخخخخخ به خدا خیلی خندیدم به این حرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
سئوال : پالایش کردن اتم سخت تر است یا آب دریا ؟! 90%کره زمین دریاست وجوش آوردن آب هم که کاری ندارد ولوله گذاری وپمپ هم همینطور و آنهایی که کارخانه فولاد وذوب وسنگ و.....دارند با مصرف آب بالا هم که بیچاره وگدا نیستند !!!!پس چرا به آب شرب چند استان چشم دوخته اند ودریا وخلیج فارس را نمی بینند چرا دست بکار نمی شوند وآب خلیج فارس را تقطیر وبا لوله حمل نمی کنند ؟!؟!؟!؟!؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
میدونی چقدر انرژی نیاز داره؟ تهیه هر لیتر آب خوردن از آب دریا حداقل به ۱۲۰ وات ساعت نیاز داره. فقط برای آب شرب یه استان نیاز به چند گیگاوات برقه. متاسفانه با محدودیتهای برجامی دیگه نمی‌تونیم اورانیوم لازم حتی برای نیروگاه بوشهر رو تامین کنیم چه برسه به یه نیروگاه بزرگ برای تامین آب شرب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
مگر به این سادگیاست؟؟؟؟ ای بابا
Iran (Islamic Republic of)
صالح دانا
۱۵:۳۲ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
بمب اتم برای دفاع و نابودی مشرکین امریکایی حلال است
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۰۱ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
به عنوان یه ایرانی به آمریکا افتخار میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
خیلی خری........................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
به عنوان یه وطن فروش و بی غیرت افتخار کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
بار خودتو بستی و رفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
نه خودت ایرانی نه جد و آبادت
Iran (Islamic Republic of)
سراج
۲۳:۵۰ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
آمریکایی که مسئول شهادت بسیاری از جوانان و مردم ایران و کشته شدن و زخمی و آوارگی میلیون ها مردم دنیاست چه افتخاری دارد؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
ببخشیدا، ولی شما غلط کردی که به آمریکا افتخار می کنی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
امریکا کجاست؟ به نظرم باید به ان حمله کنیم تا انقدر رجز نخواند. خداراشکر موشک داریم و ان ها هم دست خالی اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
دست خالی اند؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یعنی اونا موشک ندارند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۷ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
خدا بدون نوبت شفات بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
حضرت عباسی خدا وکیلی باز نیفتید تو دام وتله وقت کشی و زمانگیری امریکاییها . یه نقشه دیگه برامون کشیدن
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۴:۱۱ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
شما که فرمودید بمب اتمی حرامه // حالا اگه مذاکرات شکست بخوره // مثلا چکار میکنید ؟؟ // بمب اتمی را حلالش میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
کسی نگفت بمب اتم حرامه.
گفتیم برای کشتار درست نیست.
ولب برای دفاع حلاله
Iran (Islamic Republic of)
عبدالهی
۱۵:۴۵ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
بمب اتم برای پدافند کیهانی حلاله،برای دفاع هم بدک نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
چشم حتما تحریم ها رو برمی دارن
که شماها به دزد هاتون ادامه بدید
این با موشک جواب اتون میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
بی غیرت
Iran (Islamic Republic of)
گمنام
۱۹:۲۸ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
عمو جون , شما با این حجم از سواد باید بری کلاس اول , برای بحث سیاسی خیلی کوچیکی :)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
باهات موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
یک مسئول دزد به هزارتای وطن فروشی مثل تو با ارزش تره. امثال تو نامه ها زدید به کنگره آمریکا و ترامپ که ایران را تحریم کنند و یا حمله نظامی کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
دنیا بداند ما بدعهدی و پیمان شکن نبودیم آنها پیمان شکنی و زیاده خواه بودن و برای دهها سال تحریم و تهدید کردند و با وجود قبول برجام باز هم چندین سال تحریمها را گسترش و سردار سلیمانی و دانشمندان اتمی ما را شهید کردند.
پس هر نوع حقی با ماست و خروج از آن پی تی و پرت کردن جاسوسان آژانس و ترد آژانس سیاسی و غربی حق ماست.
Iran (Islamic Republic of)
سالار
۱۴:۰۸ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
بسه دیگه کاری کنید اوضاع مالی ملت خوب شه بیکاری از بین بره خسته شدیم از این زندگی چقدر زجر بکشیم ما معلولین که هیچ کاری نداریم به هر دری میزنیم قفله اوضاع رو درست کنید لطفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
آمریکا و متحدان کثیفش دو هدف دنبال می کنند ازکشاندن ایران پای مذاکرات ، یکی متلاطم کردن بازار شرطی شده ما به برجام که نتیجه ای جز گرانی ارز و اجناس نیست دومی گرفتن امتیاز بیشتر با قول های نسیه ای که میدهند بنابراین اینکه تحریمی بر داشته شود تقریبا محال است چون این تحریم را دشمن قسم خورده ما اعمال کرده و فقط به نابودی ما فکر می کند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
مذاکرات که شکست بخوره که به ضرر ما میشه ، دلار کلی میره بالا و ملت باز هم فقیرتر میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
مذاکرات اصلا انجام نشه بهتره. هر چی مذاکره کردیم، تعهد دادیم و برجام امضا کردیم وضع بدتر شد. خدا کنه دیگه دولتمردان کلاه سرشون نره. برای کنترل دلار هم باید دلالها رو اعدام کنند. در سوریه جنگ زده هم وضع ارز اینجوری نشد که تو ایران شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
فعلا مساله آب رو حل کنید که بزودی جنگ داخلی تو کشور راه میوفته و بعدش هزاران مزدور اسلحه بدستی که سالهاست دشمنان غربی-عبری و عربی تجهیزشون کردن و منتظر یه شورش تو ایران هستن تا لیبی شدن رو آرزوی هر ایرانی کنن،مذاکرات هسته ای کیلویی چند،این نسل امروز ایران تا حسابی گوشمالی نشن قدر عافیت و صلح و امنیت رو نمیدونن.
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری فرزند زاگرس مرکزی
۱۴:۰۲ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
خفه مزدور غلط میکنن وطن فروش های بادیه نشین جنگ آب راه بیندازند مگه ما مرده باشیم.
جانم فدای ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
جنگ آبی وجود نداره مدیریت دو رود بختیاری کارون و زاینده رود باید در دست استان چهارمحال و بختیاری باشه.
همه این مسایل به خاطر مافیا و لابی بیابان و اشتهای اژدهای سیری ناپذیر دو بیابان خوزستان و اصفهان و رقابت بر سر کشتهای غرق آبی و عقب مانده و خشک کردن محیط زیست بختیاری و زاگرس و سرچشمه ها و چشمه ها و رودهایش است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
امثال تو لاشخور باید گوشمالی شن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
این اتفاق به زودی میافته. من با خیلی از این نادان هایی که وقتی صحبت از اوضاع بد میشه میگند حاضریم مثل یه کشور آفریقایی بودیم حرف میزنم متوجه میشم اینقدر بعضیها پستند خیلی طول نمیکشه خدا یه گوشمالی اساسی بهشون میده. این وسط ما باید حواسمون جمع باشه وقتی فتنه شد تا جایی ممکن از این جماعت دوری کنیم. روزی برسه برای برگشتن به زمان فعلی به خدا التماس کنند و دیگه فایده نداشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
چوب خط برجام پر شده !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
اگه مذاکرات شکست بخوره که به نفع شماست چون با کله می افتید توی ظرف عسل
اما برای مردم بدبختی دوباره شارژ میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
خفه حیوان وطن فروش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
برو بابا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
حرف مفت نزن. اونی که از اوضاع استفاده می‌کنه همین امثال تویید که به بازار ارز حمله میبرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
آی گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
وقتی با همه دنیا دشمن میشید و میگید فقط ما راه درست رو میریم تنیجه همین میشه :)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
ما برای تمام کشورها خط و نشان می کشیم یا آمریکا؟ قبول
حرف حق برای شما سخته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
وطن فروش و خودفروش یقینا ناموستم را میفروشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
بله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۸ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
دمت گرم فقط ما کار درست انجام میدیم وسلام...خخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۱ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
1403 امثال شما که وطن نگه داشتید وضعیتشو داریم میبینیم انقدر خوردی که دیگه خون به مغز نداشتت نمیرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
تعهد و پیمان بر منافع برتری دارد اگر غرب منافع خود را میخواهد و پیمان شکنی کند چرا ما منافع خود را پایمال کنیم و منافع خود را نخواهیم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
خخخخ...چ حرف خنده داری گفتی عمو....ایران ب اونا هشدار داد....عموجان اونا ک از خداشونه توافق نکنن....تو برو بچه هاتو از امریکا و اروپا جمع کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
احمق توافق نکنند بمب اتم می‌سازیم آنهم برای پدافند کیهانی و دفاع از خود.
شیر فهم شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۲ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
1404 نادان کند ذهن مطمئن باش اگه علمشو داشتن تا الان ساخته بودن دیگه نیازی هم به برجام و این مسخره بازیا نبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
سلام
نمی دانم چگونه احساساتم را بیان کنم‌ . از مواضع بحق و قدرتمندانه ی ایران در قبال برجام فوق العاده خوشحالم. یک ذره از این مواضع حکیمانه نباید کوتاه بیاییم و الا برای ابد داغی بر دلمان خواهد نشست‌ . درود درود درود. خدایا شکرت که به ما ملت امام حسین ع عزت دادی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
به همین خیال باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
شما تا ابد پای این مذاکره میمانبد خبالت راحت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
سلاح اتمی بسازید و به امریکا "نه" بگویید!

به عنوان یک شهروند ایرانی از هر توافقی...تکرار میکنم "هر توافقی".. با رژیم جنایتکار امریکا و هم پیمانان جنایتکارش بیزار بوده و نه میگویم!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
شما آقازاده هاتون رو از امریکا جمع کنین بیارین ایران اگه راست میگین
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۰۶ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
واقعا. اگر راست میگن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۵ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
آقا زاده هابی که سنگ ایران و اسلام را از دهها هزار کیلومتر به سینه میزنند از وطن فروش های بی دین داخلی همچون شما یقینا بهترند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
گوشی دستتون آمریکایی اگه آمریکا بده
صاایران استفاده کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۴ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
شما ثابت کن آقازاده ایشون آمریکاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
همون حرفهای همیشگی ولی وقتی میرن پای مذاکره ، همه چیز را می‌پذیرند و دست از پا دراز تر برمی گردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
امیدوارم مذاکره قطع بشه و شما امریکا رو نابود کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
کار آژانس که توقف و قفل و زنجیر زدن و تحریم نیست کار آژانس همکاری و ایمنی است و اگر قرار است که خیری نداشته باشد پس هر چه زودتر راه کره شمالی را برویم زیرا آژانس سیاسی و غربی است.
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۱:۵۱ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
کره شمالی لااقل فساد و اقا زاده ساکن آمریکا و انگلیس ندارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
کره شمالی هم حتما داره وطن فروشی هنر نیست
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۱:۳۸ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
یقینا راه و روش و پیشرفت و رشد دانش و دانشگاهها و توان ما و منطقه ما با خودمان است نه با غرب.
خروج از آن پی تی
برنامه ریزی برای ساخت پنجاه هزار مگاوات برق و نیروگاه اتمی
ساخت راکتورهای ایرانی
ساخت هر چه زودتر پیشرانه راهبردی اتمی
ساخت سوخت شصت درصد
تحقیق و توسعه پدافند کیهانی
ساخت مراکز غنی سازی بسیار برای پنجاه هزار مگاوات نیروگاه
ساخت میلیونها سانتریفیوژ
ساخت چندین و یا دهها پالایشگاه آب سنگین
ساخت دهها راکتور آب سنگین
ساخت دهها مرکز پرتو درمانی و بیمارستان
ساخت دهها پرتو گاما
ساخت زیر دریایی ها و کشتیهای اتمی
گسترش تاسیسات اتمی به صدها نقطه در گوشه گوشه ایران و در دل البرز و زاگرس و هر جایی از ایران پهناور و عزیز ما
پرورش هزاران هزار دانشجو و دانشمند
و ریختن همه قفل و زنجیرها و بستها و پلمب ها در سطل آشغال برای همیشه.
ساخت هر آنچه نیاز ماست
و....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
اینهایی که گفتی همگی عالیند ولی با کدوم بودجه مگه راه دزدی بسته شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
بمب اتم بسازید تا رستگار شوید
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۱:۲۳ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
اونا ک براشون مهم نی ما هستیم ک ضرر میکنیم اگ اعلام کنید مذکرات شکست خورده مردم بخت باید منتظر گرونی باشن اوش هم اشتباه بود مذکرات اهرم فشار بود علیه مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۶ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
مهم نیست!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
شالل به نتیجه نرسه مداکرات ببینیم دولت جدید چگونه بدون برجام مشکلاتی که قبلی نتونست را حل میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۶ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
دولت قبلی با برجام چه کار کرد که حالا بی برجام اوضاع بدتر بشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۱۱:۱۶ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
اول بمب هسته ای را تولید کنید بعد مذاکره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
یٰا مَنِ اسْمُهُ دَوٰآءٌ، وَذِکْرُهُ شِفٰآءٌ، یٰا مَنْ یَجْعَلُ الشِّفٰاءَ فیمٰا یَشٰاءُ مِنَ الْأَشْیٰاءِ✔️ تحریم ها لغو شود و همکاری اقتصادی فعال شود. مذاکره یک کار اضافه است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۱ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
با سلام . در دنیا 50 کشور دارای فناوری غنی سازی 3% هستند و اخیرا هم امارات . مصر . عربستان . ترکیه . اردن نیز به جمع انها پیوسته است .و فقط پنج کشور . روسیه . چین . امریکا . فرانسه . انگلیس . مجوز غنی سازی بالای 3% را دارند . ایران توانسته است به فناوری غنی سازی بالای 20و 60 % دست یابد . حال سوال اینجاست ایا پنج کشور قبول خواهند کرد که ایران نیز جز پنج کشور باشد و 5 کشور به 6 کشور تبدیل شود . مهمترین مشکل روسیه و چین می باشد ایا قبول خواهند کرد که در همسایگی انها کشور هسته باشد . این بستگی به فعالیت دیپلماسی ایران دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
نه عزیز همه دشمنی ها به خاطر این است که ایران و ایرانی به این نقطه نرسند.
واقعا اگر ما جزو ششمین قدرت اتمی جهان شویم انموقع حق و حقوق ما با حالا کلی فرق میکند .
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۲:۰۰ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
هند هم مرز چین است و بمب اتمی دارد اما شاخ و شانه نمی‌شد، نه سفارت اشعال کرد و نه بر تداوم بی حاصل جنگ اصرار کرد و نه عرق در پدیده های شوم فساد و رانتخواری و اقازادگی است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
حسین مخت تاب ور داشته نازنین داداش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۸ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
شما مثل اینکه از مرحله پرتی. آمریکا میگه ایران همون اورانیوم غنی شده ۳ درصد رو هم نمی‌تونه از مقدار خاصی بیشتر تولید کنه. مقداری که یک دهم سوخت مورد نیاز بوشهر هم نیست. تازه به صنایع دفاعی ایران هم چشم دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۸ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
هر کشوری وطنفروشایی مثل تو داشت تا حالا موتورش پایین اومده بود. ایران رو معجزه نگه داشته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
رسانه ملی نظرات عمومی راجع به تحریم ها را سانسور می‌کند.
تحریم ها اصلاً نباید باشد. همه تحریم ها باید لغو شود. کشورها نیز نباید تابع ظالمان باشند.
هر کشوری باید به همکاری اقتصادی برگردد. چون نرمال اینگونه است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
اشتباه منفی دادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۹ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
ایران باید کشوری مدرن و مجهز و پیشرفته و حرفه ای باشد.
Iran (Islamic Republic of)
گمنام
۱۰:۵۵ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
مگه الان نیست ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
آفرین،درود،همه باید جهاد و تلاش کنیم
با ساختن دانشگاهها و پرورش دانشجو و دانشمندان بسیار و ساخت و ساز گسترده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۸ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
تحریم ها را لغو کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۶ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
آقای باقری بیان این حرفها آیافرار رو به جلو نیست ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
گمنام
۱۰:۵۶ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
واقعا امثال شما سلطنت طلب ها خجالت نمیکشید که ایران رو به خارجیها ضعیف نشون میدید و بعد اسم کوروش کبیر رو میارید ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
چرا فرار رو به جلو ما در این جهان زیست میکنیم و حق داشتن هر نوع پیشرفت و تکنولوژی و حق ساخت و ساز هر چیزی را داریم ولی این حسن نیتی که ما بر برنامه خود قفل و زنجیر زدیم نباید بدخواهان را به طمع وادارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
جالبه آمریکا و اروپا زیر تعهدات زدند. ایران یکطرفه همه تعهدات برجامی رو اجرا کرده. چند سال صبر کرده و اونها بجای برداشتن تحریم از ۷۰۰ رسوندند به ۱۵۰۰ بعد یه عده وطنفروش سنگ اونا رو به سینه میزنند.
Iran (Islamic Republic of)
رامین
۰۹:۴۵ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
. yjc سلام

مگه چند روز قبل گزارش دیپلمات قبلی ایران منتشر نکردی: که گفت: رفع همه تحریم ها و ضمانت دادن باید توسط مجلس سنا آمریکا باشه و بایدن کاره ای نیست؟ بنابراین این شروط عملی نیست.

امروز صحبت های دیپلمات اول کشورمان در وین برای ۸ آذری را منتشر میکنی که خلاف گزارش قبلی است.

و ا... در خود ایران هم خودمان هنوز به نتیجه واحد نرسیدیم.

میدانیم که دولتمردان ما اول دغدغه شان مردم است و بعد مسائل دیگر و مردم ما هم ناسپاس نبوده و نیستند

ولی باید از همه ظرفیت های داخلی برای مذاکره استفاده شود که متاسفانه اینطور نیست.

بنده در زمان قبل انقلاب و جنگ و ... نه زندان بودم نه رنج کشیدم نه شکنجه نه اسیر و نه عزیزی از دست دادم و.... ولی در شرایط فعلی در تورم سخت و مشکلات مالی هستم که بنظرم بسیار قابل تحملتر از مواردی قبلی است که گفتم. پس ناسپاس نباشیم
با توکل بخدا و یکپارچگی و وحدت ملی
قطعا در این دورمذاکرات نتیجه نهایی مطلوب ملت ایران برد-برد حاصل خواهد شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
شما خبر داری ۱۵ سال مذاکره شد و نتیجه‌اش شد برجام و اونها خیلی راحت زدند زیرش؟ الان خیال می‌کنی با ایشالله و ماشالله شما غربیها آدم میشند و ایندفعه پیمانشکنی نمی‌کنند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
بعید میدونم به نتیجه برسیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
فدای سرمون نتیجه هم بدست نیاد حداقل جزو قدرتهای اتمی جهان میشیم.
و چه بسا دارندگان سلاح اتمی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
11:41 سلاح اتمی به چه قیمت؟به قیمت فلاکت و بدبختی. تو بمب اتم رو میخوای بزاری وسط تون بخوری؟ به خدا شعور هم خوب چیزیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
از کجا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۶ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
ابتکار عمل با ایران است و دست برتر با ماست، شک نکنید،فقط اگر اعتماد به نفس داشته باشیم.
به هر حال باید مقاومت کنیم این را از شهدا یاد گرفتیم
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۱:۱۲ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
ابتکار عمل زمانی با ماست که جهش‌های بزرگ و جهشی و جهادی و انقلابی به ساخت و ساز و آباد کردن بپردازیم و هر آنچه نیازمان باشد بسازیم حتی سلاح اتمی برای پدافند کیهانی‌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۳ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
اخه کدام عقل سلیم می پذیرد که وقتی امریکا دشمن ماست و ما دشمن امریکا هستیم امریکا بیاید جلو ما فرش قرمز پهن کند و تحریمها را بردارد زمانی این کار را خواهد کرد که ما با امریکا رابطه دوستانه داشته باشیم و با امریکا تجارت کنیم همین مثال در داخل کشور هم صدق میکند دو همسایه وقتی همیشه با هم جنگ و دعوا دارند شما انتظار دارید همسایه اول اگر به مشکلی بر خورد کند همسایه دوم به کمکش می شتابد نه می گوید خوب شد که این اتفاق براش افتاد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۳ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
اخه کدام عقل سلیم می پذیرد که وقتی امریکا دشمن ماست و ما دشمن امریکا هستیم امریکا بیاید جلو ما فرش قرمز پهن کند و تحریمها را بردارد زمانی این کار را خواهد کرد که ما با امریکا رابطه دوستانه داشته باشیم و با امریکا تجارت کنیم همین مثال در داخل کشور هم صدق میکند دو همسایه وقتی همیشه با هم جنگ و دعوا دارند شما انتظار دارید همسایه اول اگر به مشکلی بر خورد کند همسایه دوم به کمکش می شتابد نه می گوید خوب شد که این اتفاق براش افتاد.
Iran (Islamic Republic of)
گمنام
۱۰:۵۸ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
آقای روحانی و ظریف که شبانه روز شعار بهبود روابط با آمریکا میدادند , تحریم های که برداشته نشد هیچ , تازه بیشتر هم شد
باید درس بگیریم که با آمریکایی ها نمیشه با زبون خوش حرف زد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۲ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
آفرین باید با قاطعیت حرف زد
شک نکنید یانکی ها عقب نشینی میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۲ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
غرب از منطقه عملا"خارج شده واز دور پارس می کند !!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۴ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
برجام هم برجام قدیم !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
خاک بر سر برجام چه قدیم و چه جدیدش وقتی چند کشور بی تعهد و پیمان شکن غربی به هیچ چیز پایبند نباشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۴ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
قدرت غرب خیلی کم شده
Iran (Islamic Republic of)
گمنام
۱۱:۰۰ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
ببخشید , میخواستم لایک کنم دستم خورد رو دیس لایک
عزیزانی که عمدی دیس لایک کردید , میخواستم بدونم آیا وطن فروش تر از شما هم هست ؟؟؟؟ آیا ندیدید که چجوری آمریکا توی خلیج فارس به زانو در اومد ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
:)
۱۲:۵۳ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
کاربر گمنام هیچ وقت بر اساس منطق خودتون یکی رو وطن فروش حساب نکنید،شما وضعیت اقتصادی کشورمون با کشور های غربی مقایسه کنی میفهمی کدوم کشور ضعیف تره:)
Iran (Islamic Republic of)
بی پایین
۱۴:۰۸ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
:)
بیا پایین بابا سرمون درد گرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
دست برتر با ماست چون ما قوی تر شده ایم و برجام ضعیف تر شده !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۶ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
آژانس شفاف جواب بده
در حالی که هواپیماهای جنگنده آمریکا برای پرتاب بمب اتم مانور برگزار میکنند نظارتهای سخت گیرانه برای ایران چه معنی و دلیلی داره؟
بهترین کار خروج از برجام و سایر تعهدات بی فایده به آژانس هست . لااقل دیگه اسیر اونا نیستیم
نمیشه هم تحریم باشیم وهم اسیر باشیم.
لااقل مثل راه ومرام امام حسین علیه السلام آزاد و سالار خواهیم بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
آفرین ،میتوان به سمت ساخت سلاح اتمی برای پدافند کیهانی هم گامهای خوبی برداشت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۳ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
هشت آذر از الان مشخص شد ک بدون نتیجه تموم میشه و باز گرونی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
باید خودمان کشورمان را بسازیم نه منتظر موجوداتی از کرات دیگر و کشورهایی دیگر.نازنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۸ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
کره شمالی اینطور استدلال کرد که : چون آژانس تحت سلطه غرب است به آن ورود نمی کند ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
کره شمالی استدلالش کاملا درست و حرکتش هم درست بود اگر ما هم همین حرکت را می‌زدیم حالا غرب فیتیله پیچ شده بود آخه کار آژانس که توقف نیست کار آژانس همکاری است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
بیسوادتر از اینایی که ایران رو با کره شمالی مقایسه می‌کنند ندیدم. کره شمالی مسلح به بمب اتمی موقعیت استراتژیک ایران رو داشت الان کسی جرات نمی‌کرد حتی از تحریم حرف بزنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۶ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
شما فقط دو کار باید بکنید : 1_اجازه ورود مجدد امریکا را ندهید .... 2_برجام را کشششششششششششششش بدهید تا پاره شود وچند کشور دیگر هم از آن خارج شوند چون الان روسیه وچین مستقل هستند وامریکا هم خارج شده وانگلیس هم از اروپا جدا افتاده !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
روسیه و چین هم وابسته اند دوست عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۵ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
تحریمها و برجامو کلا بی خیال شین سر کارتون گذاشته امریکا مذاکره نمی کنه به فکر بدبختی مردم باشین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۳ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
با سلام. امیدوارم تا آخر سر حرفتان بایستید. نه اینکه وقتی سمبه پر زور شد فوری هر چی گفتند بپذیرید. راستی قرار بود هر سه ماه یکبار یکی از تعهدات برجامی را کاهش دهیم. چرا در دولت آقای رئیسی ادامه پیدا نکرد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۷ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
تنها چیزی که برای مسولین مهم نیست رفاه و آسایش مردمِ وگرنه خوب میدونن که لغو همه تحریمها بصورت یکجا حتی برای دولت بایدن عملی نیست
Iran (Islamic Republic of)
محسن جشنی
۰۸:۲۸ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
مثلا انتظار تو از مسئولان چیه ؟ بره پیش بزرگترین دشمن بشریت بگه آقا ما اشتباه کردیم مردم ما گشنه هستن و بیخیالمون بشید ؟
واقعا نمیخوای به شعورت تکیه کنی بعد حرف بزنی ؟ نمیدونی که با کسی طرف هستیم که میخواد نابودمون کنه ؟
شکم پرستی و سیر بودن خوبه یا برده دیگر کشورها بودن ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۶ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
کی گفته و باچه مدرکی نمی تونه لغو کنه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۲ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
حرفت درست حالا بیان توافق کنند دوباره بزنن زیرش چی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
احسن حرف حق و زدی ،خوب برادر عزیز شما که اینا رو میدونین چرا انتظار دارین تو ۱۰۰ روز همه ی مشکلات حل بشه؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
۸:۲۸انتظارماازمسئولان این است اختلاس نکنندعدالت رابرقرار نمایند اگرآمریکا دشمن ماست چرا فرزندان مسئولان درآمریکا هستند دم خروس را باورکنیم یا قسم حضرت عباس را تحریم بهانه است مسئولان هردوره بهانه ای می آورند تا ناکارآمدی وفسادخودرا بپوشانند یک زمان بهانه جنگ بود بعدبهانه سازندگی بود بعد بهانه اتمی والان هم تحریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۵ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
بایدن فرمانهای اجرای ترامپ رو به محض ورود به کاخ سفید لغو کرد و بجاش تعداد زیادی فرمان اجرایی دیگه امضا کرد. حتی به توافق آب و هوایی پاریس برگشت که برای آمریکا جز ضرر اقتصادی چیزی نداره. تا الانم هر کاری خواسته به قیمت افزایش تورم در آمریکا انجام داده بعد یه عده وطنفروش ادعا می‌کنند بایدن نمی‌تونه تحریمها رو لغو کنه. دولت آمریکا می‌تونه تحریم لغو کنه ولی نمیخواد. ما باید واقعا نادان باشیم اگه برای بار دوم به وعده سر خرمن تعلیق بعضی از تحریمها دوباره هرچی زحمت کشیدیم رو به باد فنا بدیم. تحریمها اگه بطور کامل لغو نشدند هیچ فایده‌ای نداره چون طوری طراحی شدند که اگه بخشی از اونها حتی بطور کامل لغو بشه تحریمهای دیگه عملا به نحوی دیگه جلوی تجارت رو میگیرند و عملا هیچ راحی برای تجارت نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
کدام فرزندان مسئولان آمریکاند؟ الان فرزندان رییسی آمریکاند؟ فرزندان وزیر امور خارجه آمریکاند؟ لطفا بجای حرف مفت زدن با مدرک نام و محل اقامت فرزندان دولت فعلی که خارج از کشورند رو منتشر کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۶ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
بخدا این اسمش هشدار نیست...
این خبر فقط به ضرر مردم هست.
شما رو به خدا به فکر مردم هم باشید.
Iran (Islamic Republic of)
محسن جشنی
۰۸:۳۰ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
مثلا چیکار کنن دقیقا که به فکر تو باشن ؟
برن بگن ما اشتباه کردیم ؟ بعد میدونی عاقبت کوتاه اومدن در مقابل این لاشخورهای بین المللی چی میشه ؟
مقداری اگه به فکر شکم نباشی و اتفاقات و خطرهای سیاسی رو درک کنی هیچوقت اینطور پشت کشور خودت رو خالی نمیکنی
شرم آوره اینقدر سطحی فکر کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۷ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
حرفت منو یاد شعار هر توافقی بهتر از عدم توافقه میندازه! اگر قرار باشه توافقی کنن که ما رو از چاله به چاه بندازن یعنی اون موقع به فکر مردم هستن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
خب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۸ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
آش به همین خیال باش
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۶:۳۴ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
مثلا بعدش چکار میکنید ؟؟// با رشوه دادن میرید پشت سر چین و روسیه قایم میشید که تو سازمانهای جهانی ازتون دفاع کنن // مطمعن باشید چین و روسیه یه روز شما را با امریکا معامله میکنن// بعد نگید منصور چرا زوتر نگفتی هااااااا
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۰۶:۳۴ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
ممنونم منصور جان که زودتر گفتی
Iran (Islamic Republic of)
محسن جشنی
۰۸:۳۲ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
دکتر منصور تمام دنیا همینه ، کشورها با هم تعامل دارن ، حالا اسم باج باشه یا هرچی
ما هم کشور کوچکی نیستیم ، درسته شاید از چند قدرت اول دنیا پایینتر باشیم از همه لحاظ ولی بدون شک از 70% کشورهای دیگه بالاتر هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۷ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
منصور اول برو "مطمئن" نوشتن رو یادبگیر بعد بیا نظر بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۰ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
باشگاه جواب هم میدی ... تو کجا بودی تا حالا :))
Iran (Islamic Republic of)
گمنام
۱۱:۰۲ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
تموم شد ؟؟ خیلیییییییی تاثیر گذار بود
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۲:۲۰ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
ببخشید // روسیه و چین گاو شیر ده دارن ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
پ
۱۴:۲۷ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
منصور دمت گرم گه زودتر گفتی. ، این موشک هامون، این هم پهبادهامون، این هم 10 میلیون بشکه نفت برای شیرینی و چایی بچه ها. فقط توروخدا، دستور بده و تحریم ها رو بردارند.
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۶:۱۴ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
خیلی ترسیدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۱ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
? az ki
Iran (Islamic Republic of)
محسن جشنی
۰۸:۳۳ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
چه لذتی داره که پشت کشور خودت رو خالی میکنی و مسخره میکنی ؟ بهت جایزه شعور برتر رو میدن ؟
دقیقا اسرائیل و آمریکا جاسوس ها و خراب کارها رو از بین افرادی مثل تو انتخاب میکنن که پتانسیل زیادی برای وطن فروشی دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
هر چی ما بدبختی می‌کشیم از دست همین وطنفروشاس. شکمهای سیر دارند به دروغ آه و ناله می‌کنند و به هر جایی برسند جز ضربه زدن به مملکت و فروختن کشور به اجنبی کاری نمی‌کنند. اون بیشرفی که پول مردم رو اختلاس می‌کنه هم یه وطنفروشی مثل همیناست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۸ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
وقتی خودتان دارید باج میدهید این هشدارها چه معنی میدهد؟!
تاریخ این کوتاهی ها را فراموش نخواهد کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۹ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
شب بخیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۶ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
چند نوع تحریم داریم تحریم هسته‌ای حقوق بشری و دستور ریس جمهور آمریکا.در برجام تحریم های هسته‌ای امکان لغو دارد. البته بایدن میتواند تحریم های ترامپ را ملغی کند. پس لغو تمام تحریم ها عملا امکان پذیر نیست. و ملت را سرکار نگذارید. بعلاوه سهم تجارت کشورهای 1+4 با آمریکا بسیار بسیار بیشتر ما با آنها است و اکثرا بخش خصوصی چند ملیتی مثل شرکتهای نفتی خودرو ساز و .. پس تحت هیچ شرایطی ما را به آمریکا ترجیح نخواهند داد. این ادبیات هم در دوران مذاکرات جلیلی به جای نرسبد.لطفاً انتشار دهید.
Iran (Islamic Republic of)
محسن جشنی
۰۸:۳۹ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
به ما چه ربطی داره که قابل لفو نیست ؟ مگه مشکل ماست ؟ پس یعنی شما تحریم هارو به حق میدونی که لغو شدنش رو هم بعید میدونی درسته ؟
اتفاقا درست ترین و دقیق ترین ادبیات همین هستش و امیدوارم مذاکرات به نتیجه نرسه و همینقدر دقیق و صریح روی حرفی که میزنن پافشاری کنن ، با این دشمنانی که داریم مذاکره یک باخت 100% هستش از هر نوعی که باشه
کسانی که دم از مذاکره میزنن ( مذاکره ذلیلانه ) یعنی هیچ فکر و منش سیاسی ندارن و هیچ درک صحیحی از اوضاع اطراف خودشون و دنیا رو ندارن

حالا انشالله مذاکره هم انجام میشه و میبینید که بازم بازنده اصلی ما خواهیم بود ، نه اینکه ما بد مذاکره کرده باشیم یا باج داده باشیم ! به این دلیل که خود این کثافت های بین المللی هم میدونن هسته ایی بهانه ایی هستش برای نابود کردن ایران و مردم ایران و بعد از توافق شروع میکنن هزار بهانه دیگه میارن که به تفاوقشون عمل نکنن . حالا انشالله صبور باش و ببین
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۱:۲۲ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
آقای ناشناس وقتی توافق شد باید بپذیرند و قبول کنند و این حرفها حرفهای مفت و بچه گانه و بهانه های بچه گانه هستند ،۱)تحریمهای آمریکا اشتباه و ظالمانه و حتما باید غرامت و خسارت بدهد و دوم غرب تعهد کرده و ۳)اگر قرار است هر که منافع خود را بیند منافع ما هم داشتن بمب اتم برای پدافند کیهانی توسط هر دو نیروی ارتش و سپاه است و با دین هم هیچ سنخیتی ندارد فتوای رهبر عزیز ما هم برای کشتار انسانها بود نه دفاع از خود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۳ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
ما هم ادعا نمی‌کنیم آمریکا تحریم لغو می‌کنه بلکه بر عکس شما برجامچیان که گشادترین کلاه تاریخ سرتون رفت خیلی خوب میدونم هر توافقی با اونها حتی به درد در کوزه آب هم نمی‌خوره. بنابراین بجای گول خوردن و تخته کردن هسته‌ای بدون توجه به واق واقهای اراذل و اوباش غربی و مزدورانشون کارمونو می‌کنیم. اونا هم اگه میخواند ما بمب اتم نداشته باشیم می‌تونند تمام تحریمها رو بدون قید و شرط لغو کنند در غیر اینصورت... خودشونند
Australia
ناشناس
۰۲:۳۵ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
وای انقدر خشن نبودید امریکا فردا میگه چشم
Iran (Islamic Republic of)
محسن جشنی
۰۸:۴۱ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
بدون شک تا وقتی بی عرضه هایی مثل تو در کشور وجود دارن اونا هم ترسی نخواهند داشت از کشور ما چون میدونن ماشالله بی عرضه زیاد داریم در کشور
Iran (Islamic Republic of)
گمنام
۱۱:۰۳ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
باید بگه چشم , وگرنه موشک هامون با کلاهک هسته به سمت اسرائیل به پرواز در میان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۲ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
شکست بخوره که اونا ضرر نمیکنن شما هم ضرر نمیکنید
ما مردم هستیم که وضعمون بد و بدتر میشه
Iran (Islamic Republic of)
محسن جشنی
۰۸:۴۲ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
یعنی حاضری ایران دست کوتاه بگیره و ذلیلانه مذاکره کنه که شکم من و تو سیر باشه ؟
ننگ بر من و تو اگه به خاط شکممون حاضر باشیم به دشمن باج بدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
محسن جشنی توجه کن گرسنه گی که همه مسائل نیست حرف ملت اینه چرا امریکا تحریم میکنه مردم آسیب میبینن اما مسئولان مشکلی ندارن مسئله اینه بچه مردم مریض میشه درد و رنج و بی دارویی اما بچه مسئولین در انگلیس و کانادا خوش گذرونی میکنه حالا محسن جشنی هی از عزت و غرور حرف بزن . درد ما در تبعیض هست نه گرسنه گی و شکم باره گی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
ما مردم ضرری نمی‌کنیم کشور و مردم و مسولانی باهوش و توانمند داریم ما به کمتر از ساخت سلاح اتمی راضی نیستیم و خروج از آن پی تی ،ابن آژانس را همه به چیزشان هم حساب نمی‌کنند ،آژانس بی تعهد و آژانس جاسوس و آژانس سیاسی و آژانس تحریم و نه آژانس همکاری به هیچ دردی نمی‌خورد و همه اش ضرر و خسارت و تحریم است .خروج از آن پی تی و با شدت و قدرت هر چه تمام راهمان را با شتاب دهها برابری برویم و در همه صنایع بتازیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۵ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
عجبیبه شما هم راه و روش دولت قبلی رو ادامه میدین خیلی واضحه که آمریکا قصدی برای لغو تحریم ها نداره و کشور های غربی هم همین نقشه رو دارند و سعی دارن فقط آمریکا رو وارد برجام کنند تا اهرم فشار بیشتری داشته باشه ولی در هر صورت خواهید دید که این برجام مرده رو از اول نباید ادامه میدادید و اگر شکست خورد دیگه بچسبید به صنعت هسته‌ای و همه جوره راهش رو ادامه بدین تا به جاهای خوبی برسیم.
Iran (Islamic Republic of)
محسن جشنی
۰۸:۴۶ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
آفرین ، دقیقا نظر من هم همینه
اصلا مذاکره کردن با همچین دولت هایی از بیخ و بن اشتباهه به این دلیل که حتی در صورت توافق هم هزاران بهانه دیگه میارن برای عملی نکردن وعده هاشون
مذاکره در هر نوع و شکلی که بشه تهش به نفع ما نخواهد بود چون طرف مقابل تحت هیچ شرایط با دستهای خودش راه رو برای ایران باز نمیکنه بدون اینکه امتیاز بسیار بزرکی به دست نیاره
پس مذاکره در اصل به ضرر ما هستش به هر نوعی که باشه و ما باید حتی در صورت جنگ روی مواضع و اهداف خودمون پافشاری کنیم ، اصلا به نظرم ما باید عمدا کاری کنیم که توافقی صورت نمگیره یا کش بدیم مذاکره رو و از طرف دیگه به پیشرفت صنعت هسته ایی سرعت بیشتری بدیم

جنگ هم بشه خب بشه
درسته سخته و واقعا با این شرایط کشور تحمیل کردن خطر به کشور درست نیست ولی من به شخصه حاضرم با غرور بمیرم نه با ذلت
Iran (Islamic Republic of)
اسدی
۰۲:۱۴ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی .................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۱ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
مرگ بر امریکا و شرکا و ضد انقلاب و اپزسیون و البانی نشین و اصلاح طلب وطن فروش
Iran (Islamic Republic of)
رضا ۱۳۶۸
۰۱:۵۰ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
سلام تو رو خدا یک بار سر حرفتون وایستین وضعیت اقتصادی که داغونه تحریم که هستیم چرا انرژی هسته ای رو گل گرفتین حداقل با قدرت ادامه بدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۳ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
اگر واقعا اینقدر قدرت داریم اصلا چرا مذاکره میکنیم خودش در رفته هر وقت خاست بیاد تو ماهم میربم تو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۰ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
خواسته ایران ما و ملت ما در قبال تعهد همه و آژانس در رفع همه تحریمها ست و گر نه ماندن در برجام و nptنتنها سود و خیری برایمان ندارد که ضرر و شر هم دارد.
پس بهتر است جلو ضرر را بگیریم و با سرعت و قدرت به راهمان ادامه دهیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۳ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
وایییییییییی نگو اونوری الان از ترس خودشونو خالی میکنند اخه این حرفتون باعث سقوط شدید ارزش دلار شدددددددد خخخخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
محسن جشنی
۰۸:۴۸ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
اسم خودتم میذاری ایرانی ؟ :)
Canada
غلام
۰۱:۱۰ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
اونا هم گفتن وای مامانم اینا و بفرما همه تحریم ها لغو میکنیم پول هاتونم میدیم و تشریف بیارید پای میز
Iran (Islamic Republic of)
گمنام
۱۱:۰۶ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
متاسفانه یا خوشبخانه شما #آغشته_به_ویروس_وطن_فروشی هستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۷ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
کاسبان تحریم داخلی که عشق تحریم اند.
Iran (Islamic Republic of)
محسن جشنی
۰۸:۴۹ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
اتفاقا دقیقا یکی مثل تو کاسب هستش
که حاضره کشور رو بدیم دست دشمن فقط مرغ بشه کیلویی 10 هزار تومن
دقیقا به تو میگن منفعت طب و کاسب
کاسبی کشور = وطن فروشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
کشور را به چین بدیم اشکالی نداره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۰ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
باقری جان چرا به خودت زحمت میدی میری وین شما از اولشم به مذاکرات بدبین بودین خودتونا اذیت نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۲ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
دست پخت نیمه تمام دوستان شماست که کشور ونظام رو در مخمصه گرفتاری به این دولت ارث رسیده
اگر برن مذاکره اینجوری میگید اگه مذاکره رو ترک کنند باز همین خودشما ودوستانتان میکید چرا نرفتید.
کلا خودتون که مشکلی حل نکردید اتفاقا مشکلات جدیی ایجاد کردید بعد هم از بس پخمه ومتفعل بوذید اگر یوی از اقتدار حرفی بزنه هنرتون اینه که مسخره کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۹ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
چشم اساعه همشو لغو میکنم
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۰:۴۸ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
کاش یه کم از درد و رنج مردم و فشاری که دارن تحمل میکنن خبر داشتین....
Iran (Islamic Republic of)
محسن جشنی
۰۸:۵۲ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
حاضری از درد و رنجت کم بشه ولی کشور رو بدیم دست کشور ؟
مردم از دل سختی ها بیرون میاد
اگه قراره بگیم ایرانی هستیم و هیچوقت برده کسی نبودیم باید سختی هم بکشیم
ما نباید نگاهمون به الان و فردا باشه و به فکر خودمون فقط باشیم ، این کشور قراره هزاران ساله دیگه به اسم ایران ادامه بده و ما باید سختی رو به جون بخریم تا آیندگان سرشون رو بالا بگیرن و به ما افتخار کنن نه اینکه فحشمون بدن که چرا باج دادیم و کشور رو دست دشمن دادیم بابت ارزونی گوشت و مرغ !
Iran (Islamic Republic of)
گمنام
۱۱:۰۷ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
ای کاش شماهم یه کمی از منافع ملی خبر داشتید
من خودم از مردمم و با این گرونی ها دسته و پنجه نرم میکنم , ولی بخاطر منافع ملی حاضرم جون بدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۷ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
آژانس را موظف کنید برای پنجاه هزار برق اتمی با ایران همکاری و نه کار شکنی کند علاوه بر رفع تحریمها و بازگشت همه طرفها به تعهداتشان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۳ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
برجام عملا"منحل شده چون :1+5 بود که امریکا از آن خارج شد وشد 1+4وچون دو کشور روسیه وچین هم به عنوان مخالف غرب عمل می کنند می شود 2_5ومی ماند فرانسه وانگلیس وآلمان و چون انگلیس از اتحادیه اروپا خارج شده پس 1_3ومی ماند آلمان وفرانسه که این دو نیز با تغییرات وبحران های داخلی مواجه هستند !!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۹ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
اول 1+5 بود دوم1+4 شد سوم 2_5(روسیه وچین) مستقل شدند چهارم 1_3 (خروج انگلیس از اتحادیه اروپا) پنجم 2(فرانسه وآلمان )
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۱ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
پس با این استدلال اگر برجام ادامه پیدا کند خود به خود سال آینده منحل می شود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۹ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
جوری میگین هشدار انگار ما امریکا رو تحریم کردیم و ملت امریکا هر روز تحت فشار تورمن ، واقعا
Iran (Islamic Republic of)
گمنام
۱۱:۰۸ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
تحریم نکردیم , ولی موشک های هسته ایمون به طرف کاخ سفید آمریکا نشانه رفتند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
گمنام خواب دیدی خیر باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۹ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
درود بر شما .
همه تحریمها لغو وگرنه پایینترین سطح غنی‌سازی نود درصد.
آمریکا هم هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.
Iran (Islamic Republic of)
محسن جشنی
۰۸:۵۳ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
درود به شرفت ایرانی اصیل
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۰۰:۳۸ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
درصورتی که همه تحریمها را رفع نکنند
برای پدافند پاک کیهانی به سلاح اتمی نیازمندیم مراجع و دانشمندان هوافضا و موشکی و اتمی و حتی آژانس باید از این حق ایران اسلامی دفاع کنند.
وظیفه آژانس ایمنی است نه توقف و قفل و زنجیر زدن بر برنامه های پاک.
Iran (Islamic Republic of)
محسن جشنی
۰۸:۵۴ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
درود به شرفت
کاملا موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۷ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
ایران باید بازی را تمام کند . برای مردم ایران جای سئوال بوده : چطور داشتن سلاح هسته ای برای عده ای باعث ثبات در کره زمین است؟!؟!ولی داشتن دانش هسته ای برای ایران باعث بی ثباتی ؟!؟!پس مشکل ومسئله چیز دیگری است !!!که غرب می ترسد بیان کند وخود را پشت بهانه هسته ای پنهان کرده !!!وتا این ترس غرب نریزد به بازی ادامه خواهد داد !!!!مگر اینکه ایران زیر این میز بزند وبازی را تمام کند چون غربی که قدرت حمله نظامی ندارد قدرت حمله اتمی هم ندارد !!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۵ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
آفرین بازی را باید تمام کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۷ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
امریکا کیلویی چنده ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۹ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
غرب دوست دارد برجام تا سقوط اسرائیل کش پیدا کند !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۰ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
فکر کنم امریکا از بین بره ولی برجام ادامه داشته باشه!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۳ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
عادت موروثی غرب اینه که : پیرو سیاست های غلط قبلی باشه ودست از اشتباهات بر نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۴ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
پاسخ ابهامات غرب همون پاسخ طالبان به غرب است!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۸ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
چیزی که غرب برای خودش حلال کرده بر ما حرام کرده
Iran (Islamic Republic of)
گمنام
۱۱:۰۹ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
تکبیییییییر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۶ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
این هشدار بیشتر از اینکه برای آمریکا باشه برای مردم ایرانه
مثلا توافق نشه چه اتفاقی برای آمریکا میفته
فقط مردم ایران روز به روز فقیرتر میشن
Iran (Islamic Republic of)
فرزند زاگرس
۱۳:۱۰ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
گشنه
گشنه فکر و جسم
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۰:۱۴ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
شمارا خدادیگه گول آمریکایی هارانخورید.دادید باید بگیرید.آمریکا اصلا قابل اتکا نیست
آخرین اخبار