امام جمعه کنگان گفت: صنعت باید تعهد چندین برابری در قبال حل مشکلات متعدد بیمارستان کنگان داشته باشد، زیرا کارکناش بیشترین خدمات درمانی را از این بیمارستان دریافت می‌کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام محمود محمودی امام جمعه کنگان در جلسه هم اندیشی خدمتگزاران شهر و صنعت در تالار مرکز همایش‌های سازمان منطقه ویژه پارس به مشکلات عدیده بیمارستان کنگان از جمله بدهی ۴۲ میلیارد تومانی آن اشاره کرد و افزود: کمبود امکانات در این بیمارستان موجب به خطر افتادن سلامت جسم و جان مردم شده است.

او تاکید کرد: صنعت به دلیل وظایف خود در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و نیز به دلیل اینکه کارکنانش بیشترین خدمات درمانی را از بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان دریافت می‌کنند، باید تعهد چندین برابری در قبال حل مشکلات متعدد این قطب درمانی داشته باشد.

امام جمعه کنگان با اشاره به لزوم ساخت و تجهیز مراکز درمانی در شهر‌ها و روستا‌ها از جمله بنک و سیراف و شیرینو، ادامه داد: طرح درمانگاه تخصصی شهید سید حسن هاشمی کنگان هم به رغم گذشت چندین سال پیشرفت کمی داشته و نیازمند تخصیص اعتبار برای تکمیل است.

محمودی اشتغال را مهم‌ترین مطالبه مردم بویژه جوانان و خانواده‌های آنان عنوان کرد و افزود: مسئولان از جمله مدیران اشتغال برای شفاف‌سازی فهرستی از نیرو‌های بومی شاغل و جذب شده در صنعت در اختیار مردم و رسانه‌ها قرار دهند.

لزوم کمک صنایع نفت و گاز منطقه به توسعه ورزش و تیم‌های ورزشی و حمایت از طرح کمربند سبز در شهرستان صنعتی کنگان برای کاهش مخاطرات ناشی از آلایندگی از دیگر مواردی بود که امام جمعه کنگان به آن اشاره کرد.

او همچنین با تاکید بر لزوم استقلال و تقویت منطقه پارس ۲ کنگان به‌دلیل میزبانی ۶۰ درصدی از صنعت، توسعه فضا‌های علمی – پژوهشی – دینی، نوسازی مدارس و ضرورت توسعه و ساخت مراکز آموزش عالی را خواستار شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.