سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: طی شبانه روز گذشته ۷۲ نفر دیگر در استان به ویروس کرونا مبتلا و ۲ نفر بر اثر این بیماری جان باختند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، دکتر محمد طاهری، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: با شناسایی ۷۲ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در استان همدان، مجموع بیماران بستری مثبت استان از ابتدای همه گیری ویروس کرونا به ۳۰ هزار و ۸۶۷ و بیماران سرپایی مثبت به ۹۹ هزار و ۱۵۰ نفر رسید.

او از جان باختن ۲ نفر بر اثر این بیماریدر شبانه روز گذشته خبر داد و افزود:، آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در استان همدان با این دو نفر به سه هزار و ۱۱۵ نفر رسید.

محمد طاهری افزود: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۶۱۷ نفر بود که ۵۶ نفر از مراجعان به بیمارستان‌ها در بخش عادی بستری شدند.

او با اشاره به اینکه هم اکنون از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان، همه شهرستان‌ها در وضعیت زرد کرونایی هستند، گفت: ۷ بیمار مبتلا به کرونا در بخشمراقبت های ویژه مراکز درمانی استان بستری هستند و در مجموع وضعیت جسمی ۳۱ بیمار بستری در بیمارستان‌های استان وخیم گزارش شده است.

انتهای پیام/ا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.