یکی از فرماندهان ارتش انگلیس از اعزام صد‌ها نظامی این کشور به آلمان برای مقابله با حمله احتمالی روسیه خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، «رالف فودیس» فرمانده نیروی زمینی ارتش انگلیس اعلام کرد در چارچوب سیاست مقابله با حمله احتمالی روسیه و اصلاحات نظامی، صد‌ها تن از نظامیان این کشور بازهم به آلمان باز خواهند گشت و طی مدتی کوتاهی به این کشور اعزام می شوند.

به گفته این فرمانده انگلیسی، اصلاحات نظامی شامل ایجاد پایگاه‌های جدید برای نیرو‌های نظامی انگلیس در خارج از مرز‌های این کشور، خصوصا آلمان است تا بدین ترتیب نظامیان انگلیسی در صورت حمله احتمالی روسیه به اروپای شرقی نزدیک باشند!

روزنامه تایمز نیز در گزارشی در این خصوص فاش کرد پایگاه‌های نظامی جدید انگلیس در آلمان میزبان ۲۵۰ سرباز و پرسنل نظامی، تعداد زیادی تانک، توپخانه، خودروی زرهی و پهپاد‌های بدون سرنشین خواهند بود.

از زمان اتمام جنگ جهانی دوم تا زمان بازگشت سربازان انگلیس به کشور خود به طور دائمی ۸۲ هزار نظامی انگلیسی در خاک آلمان حضور داشتند، اما بر اساس گفته «رالف فودیس» این بار ۷۳ هزار سرباز انگلیسی به آلمان خواهند رفت که البته به ادعای فرمانده نیروی زمینی این کشور با انجام اصلاحات نظامی، شانس این سربازان برای پیروزی در صحنه نبرد بالا می‌رود.

بن والاس، وزیر دفاع انگلیس نیز در خصوص این اصلاحات نظامی اعلام کرده است این طرح موجب می‌شود ارتش انگلیس به یک نیروی یکپارچه‌تر، مرگبارتر، چابک‌تر و با قابلیت بیشتری تبدیل شده و به راحتی به هر نطقه از زمین اعزام شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار