کلنگ واحد‌های مسکونی طرح ملی نهضت مسکن به زمین زده شد

کلنگ احداث نخستین واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان در قالب ۱۰۷۶ واحد با حضور استاندار،مدیر کل راه و شهرسازی در زاهدان به زمین زده شد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان، استاندار سیستان و بلوچستان  در حاشیه کلنگ نخستین واحد‌های مسکونی طرح ملی نهضت مسکن استان گفت: پروژه نهضت ملی مسکن در این استان بیشتر از سایر استان‌ها دارای مزیت است چرا که به دلیل ضعیف بودن ساختار اقتصادی در بخش‌های مختلف نظیر صنعت، واحد‌های تولیدی و ... موجبات اشتغال زایی بخش قابل توجه‌ای از افراد جویای کار را فراهم می‌نماید.

حسین مدرس خیابانی با بیان اینکه مسکن مهمترین پروژه در سیستان و بلوچستان محسوب می‌شود، افزود: ضروری است در احداث پروژه‌های مسکونی این طرح از ظرفیت تعاونی‌های مسکن و توان دستگاه‌های اجرایی و محصولات تولیدی استان به بهترین نحو استفاده شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم با بیان اینکه زمین ساخت واحد‌های مسکونی در سال اول طرح نهضت ملی مسکن در استان تامین شده است، گفت: در این طرح تمامی جوانب از جمله موقعیت زمین، طرح تفصیلی  و ... از همان ابتدا در اولویت قرار گرفته است تا پروژه بدون هیچ مشکلی در کمترین زمان ممکن احداث شود.

عطاء اله اکبری با اشاره به طرح اقدام ملی مسکن افزود: با اقدامات مطلوب انجام شده در حال حاضر طرح اقدام ملی مسکن با گردش مالی سه هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان و اشتغال زایی ۱۶ هزار نفر در سیستان و بلوچستان با پیشرفت فیزیکی مطلوب در حال احداث است بطوری که این استان در کشور جزو پنج استان برتر کشور در این زمینه بشمار می‌رود.

وی ادامه داد: سهمیه سال اول سیستان و بلوچستان در طرح نهضت ملی مسکن بیش از ۳۴ هزار واحد مسکونی در نظر گرفته شده است که پیش بینی می‌شود زمینه ساز اشتغال برای ۷۰ هزار نفر و گردش مالی ۱۸ هزار میلیارد تومان به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار