تیم چادرملوی اردکان در هفته نهم لیگ برتر بدمینتون قهرمانی باشگاه‌های کشور پنجشنبه شب در دیداری خانگی با نتیجه سه بر ۲ مغلوب تیم زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،تیم چادرملوی اردکان در هفته نهم لیگ برتر بدمینتون قهرمانی باشگاه‌های کشور پنجشنبه شب در دیداری خانگی با نتیجه سه بر ۲ مغلوب تیم زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان شد.

 این مسابقه با توجه به تداوم کرونا و با هدف پیشگیری از ابتلای ورزشکاران به بیماری کووید ۱۹ با رعایت ضوابط بهداشتی در سالن مجموعه ورزشی آزادی شهرستان اردکان برگزار شد.

لیگ برتر با حضور تیم‌های دانشگاه یزد، چادرملو اردکان، رعد پدافند هوایی قم، شهرداری شهربابک، توس‌مسیر مشهد، آینده‌سازان مرکزی، پروتیین ۹۹ البرز و نمایندگانی از استان‌های اصفهان و سیستان و بلوچستان پیگیری می‌شود.

این مسابقات به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت زیرنظر فدراسیون بدمینتون برگزار می‌شود.

آمار ورزشکاران بدمینتون استان یزد که به صورت تفریحی در این رشته فعالیت می‌کنند حدود ۲ هزار نفر است که ۵۰۰ نفر آن‌ها طبق مقررات زیرپوشش بیمه ورزشی قرار دارند.

استان یزد با یک‌میلیون و ۲۳۶ هزار نفر جمعیت ۴۸ هیأت ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه در ۱۱ شهرستان دارد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار