استاندار سیستان و بلوچستان:

ورزش نسخه شفابخش مبارزه با فساد و بزهکاری‌های اجتماعی است

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه توسعه ورزش نسخه شفا بخش مبارزه با فساد و بزهکاری‌های اجتماعی است، گفت: این استان برای شکوفایی استعداد‌ها و جلوگیری از آسیب‌ها نیازمند توجه ویژه در حوزه توسعه زیرساخت‌های ورزشی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان  در آیین تجلیل از قهرمانان و مدال آوران سیستان و بلوچستان که با حضور وزیر ورزش و جوانان و مشاور رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی اظهارداشت: سیستان و بلوچستان یک استان محروم بوده و اگر شرایط برای جوانان آن در عرصه‌های مختلف مانند ورزش فراهم شود، می‌توانند افتخارات زیادی به ارمغان آورند.

وی با بیان اینکه ساخت اماکن ورزشی و توسعه ورزش‌های همگانی، عمومی و قهرمانی کمتر از ساخت کارخانه‌های صنعتی و معدن نیست، افزود: امروز رسالت ما به عنوان مسوولان نظام جهموری اسلامی این است که بتوانیم از استعداد‌های جوانان به بهترین نحو استفاده کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: امروز موضوع ورزش در این استان با توسعه برابری می‌کند و پا به پای بخش تولید و مولد کشور برای این منطقه اهمیت دارد چرا که از جهات مختلف جوانان در معرض تهدید هستند.

وی با قدردانی از دانیال شه بخش نخستین مدال آور بوکس تاریخ ایران گفت: این ورزشکار نگاه کشور را به سیستان و بلوچستان جلب و با تغییر نگاه تصویر این استان را ورزشی کرد.

مدرس خیابانی با بیان اینکه شه بخش نماد به فعل شدن استعدا‌های سیستان و بلوچستان است افزود: این استان در کنار ظرفیت‌های اقتصادی فراوان نظیر دریا، مرز و معدن از جوانانی برخوردار است که همچون دانیال شه بخش اگر مورد حمایت قرار گیرند برای کشور افتخار آفرین خواهند بود.

وی بر توسعه زیرساخت‌های ورزشی در سیستان و بلوچستان تاکید کرد و گفت: مجموعه امکانات و زیر بنا‌های ورزشی در این استان تنها به اندازه یک محله تهران بیش نیست که در این راستا باید تلاش کرد تا این شکاف اصلاح شود.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: به منظور توسعه ورزش و استفاده بهینه از امکانات موجود در این استان مقرر شده هر مکان مناسب برای ورزش با همکاری سپاه به چمن مصنوعی مجهز شود تا ورزشکاران به راحتی به حداقل‌های امکانات دسترسی داشته باشند.

وی تاکید کرد: سیستان و بلوچستان نیازمند نگاه ویژه وزارت ورزش و جوانان است تا استعداد‌های فراوان ورزشی در آن در سطح ملی و بین المللی شکوفا شود.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: سیستان و بلوچستان از چنان ظرفیت ورزشی برخوردار است که اگر به آن توجه ویژه شود برای کشور افتخار آفرین خواهد بود.

فداحسین مالکی افزود: با پیگیری‌های انجام شده مقرر است یکی از تیم‌های لیگ برتر فوتبال کشور با سرمایه گذاری در فوتبال سیستان و بلوچستان زمینه شکوفایی استعدا‌های جوانان این استان را فراهم کند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار