در دیدار بسیج اقشار با مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس بر همکاری بیش از پیش بسیج اقشار با شورای برنامه ریزی و برنامه سازی رسانه ملی در فارس تاکید شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سهرابی مدیر کل صدا و سیمای فارس در نشست با بسیج اقشار استان که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد با تقدیر از همکاری بسیج اقشار با رسانه ملی طی سالیان اخیر گفت: با گذشت بیش از ۴۰ سال از انقلاب اسلامی دیگر نباید شاهد آزمون و خطا در جامعه باشیم و همه اقشار موظفند با امید آفرینی زمینه را برای پیشرفت و توسعه کشور فراهم کنیم.

او افزود:گام دوم انقلاب محکم ایستادن روی اصول انقلاب و شعار ها‌ی امام و شهداست و تنها راه نجات از این برهه زمان که دشمنان در قالب‌های مختلف در جنگ رسانه‌ای و نرم افزاری به دنبال ایجاد ضعف و نا امیدی در جامعه هستند قوی و ورزیده شدن در مقابل این تهدید‌ها و مشکلات است.

مدیرکل صداوسیمای فارس گفت: همه کسانی که امروز به عنوان نماینده اقشار مختلف بسیج در این جلسه حضور دارند و در خواست‌هایی داشته اند از این به بعد عضو رسمی شورای برنامه ریزی و برنامه سازی و ارزیابی برنامه‌های رسانه ملی در استان فارس خواهند بود.

سهرابی اظهار داشت: معاونت‌های سیما، رادیو، فضای مجازی و خبر با استفاده از توان بسیج اقشار در طول سال برنامه‌های را با کمک و نظر اقشار مختلف بسیج تولید خواهند کرد تا هم به مطالبه گری اقشار مختلف توجه شده باشد و هم از نظرات کارشناسانه فعالان بسیج اقشار استفاده بهینه شده باشد.

در این نشست نمایندگان بسیج هنرمندان، مهندسین، مداحان، اصناف، حقوقدانان و سایر اقشار بسیجی حاضر در جلسه دیدگاه‌ها و نظرات خود و مطالبات قشری خود را از صدا و سیمای فارس مطرح کردند و خواستار همکاری بیشتر رسانه ملی با اقشار مختلف بسیج شدند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.