۶۳ مازندرانی از ابتدای امسال تا پایان مهر ماه به علت حوادث کار جان باختند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،دکتر عباسی مدیر کل پزشکی قانونی مازندران گفت: ۶۳ نفر از ابتدای امسال تا پایان مهر ماه در اثر حوادث ناشی از کار در استان جان خود را از دست دادند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۹ درصد کاهش داشت.
او با بیان اینکه از این موارد ۴۶ نفر متاهل و ما بقی مجرد هستند، افزود:. بر اساس آمار‌های موجود سقوط از بلندی با ۳۲ فوتی رتبه اول مرگ‌های ناشی از حوادث کار را به خود اختصاص می‌دهد، همچنین برق گرفتگی با ۱۶، جسم سخت با ۱۰ و سایر با ۵ در رتبه‌های بعدی مرگ بر اثر حوادث کار قرار دارند.

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران گفت: بیشترین مرگ‌های ناشی از حوادث کار با ۱۵ مورد در خرداد ماه و کمترین آن با ۶ مورد در مرداد ماه ثبت شده است.

او افزود: شهرستان‌های ساری با ۱۰ فوتی، آمل با ۷ و چالوس با ۶ مورد بیشترین و شهرستان‌های رامسر، فریدونکنار و میاندرود هر کدام با یک فوتی کمترین موارد مرگ بر اثر حوادث کار را داشتند.

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران گفت: ۵۷۷ نفر (۵۷۷ مرد و ما بقی زن) مصدوم ناشی از حوادث کار هم در این مدت به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۳ درصد افزایش داشت.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.