سرهنگ بابایی گفت:مکتب بسیج موجب اقتدار نظام اسلامی ایران در همه عرصه‌ها شده است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،  سرهنگ بابایی معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان  گفت: نهال بسیج به دست  امام خمینی (ره) در ۵ آذر ماه سال ۱۳۵۸ تأسیس و باالهام از تفکر الهی امام راحل و سکانداری و هدایتگری‌های رهبر معظم انقلاب در طول ۴۲ سال نقش خود را به خوبی ایفا کرده و در همه عرصه‌ها اعم از نظامی، علمی فرهنگی، سازندگی و پیشرفت و آبادانی خوش درخشیده و نظام و انقلاب را بیمه کرده است.


او به نقش مهم بسیج قبل از تشکیل این شجره طیبه اشاره کرد و افزود: زمانی که انقلاب اسلامی ایران به عنوان یک نهال نو پا مورد تهاجم گروهک‌ها، منافقین و دشمنان کوردل قرار گرفت کمیته‌ها و تشکل‌های مردمی در قالب بسیج در حفظ ثبات و امنیت کشور نقش آفرینی کردند  و با فرمان امام راحل این تشکیلات الهی در قالب بسیج سازماندهی یافته و منشاء اثرات خوبی برای نظام و انقلاب اسلامی ایران شده است.


سرهنگ بابایی به نقش مهم بسیج در همه عرصه‌ها به ویژه نقش سرنوشت ساز بسیج در دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: نقش بسیج را همواره در عرصه‌های دفاع از میهن، کیان و هویت انقلاب اسلامی به خوبی می‌توانیم در تمام برهه‌ها احساس کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان بابیان اینکه بسیج برای دفاع از خاک مقدس این کشور اهتمام گذاشته و حماسه‌های جانانه‌ای را در عرصه‌های دفاع مقدس خلق کرده است، افزود: در ال حاضر هم بسیج در عرصه‌های جنگ نرم و دفاع از حریم و امنیت و همچنین دفاع از سلامت مردم ورود جانانه‌ای داشته است.


او افزود: تفکر بسیجی کلیدواژه شکست هر بن بستی بوده و این تفکر در طول عمر بابرکت نظام موجب دوام، پایداری و اقتدار انقلاب عظیم اسلامی ایران در همه عرصه‌ها شده وانقلاب اسلامی ایران را بیمه کرده است؛ لذا در هر زمینه‌ای که این تفکر جاری شده راهگشا و خط شکن بوده وبرای جامعه امید آفرین بوده است.


معاون هماهنگ کننده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان به جنگ ترکیبی دشمن با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: جنگ نظامی دشمن که از بدو شکل گیری انقلاب اسلامی با ملت غیور و همیشه سرافراز در حال انجام است و دشمن فهمیده که قدرتمندترین ها نیز توان مقابله در این جنگ را ندارند امروز شیوه خودرا به جنگ نرم و اقتصادی تغییر داده است.

او فرهنگ و تفکر بسیجی و جهادی را بن بست شکن دانست و گفت: لازمه مبارزه در میدان جنگ اقتصادی نیز تلاش و حرکت جهادی مدیران، همراه خود ساختگی و خداباوری به همراه عمل صالح و پرهیزگاری برای مبارزه با فساد و بی عدالتی دانست.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: فرمول مقاومت در منطقه جواب خوبی داده و پوزه دشمن را به خاک مالیده است و این مقاومت باعث شده که اقتدار وقدرت کشور اسلامی در منطقه روز به روز بیشتر شود.


سرهنگ بابایی با بیان اینکه دشمن از قدرت نفوذ جمهوری اسلامی ایران در منطقه ترس وهراس فراوانی دارد، گفت: دشمن در صدد است که با بمباران سنگین رسانه‌ای و جنگ نرم در منحرف کردن اذهان و افکار عمومی داشته وبا القاء سیاه نمایی موجی از بی اعتمادی را در بین مردم ایجاد کند که نقش بسیج با سلاح ایمان و بصیرت در شکست این توطئه دشمن خیلی مهم است.

او حرکت بسیجی را بن بست شکن و پیش رونده وپیش برنده دانست و گفت: در قاموس بسیجی شکست، ایستادگی و سکون معنایی ندارد و بسیج هر روز خودرا با با برنامه ریزی وطراحی مدرن و باتبعیت محض از ولایت ورهبری قدم در میدان فعالیت و تلاش با حرکت جهادی است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.