معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالمهدی زنجان گفت:مرحله استانی سومین رویدادتولیدمحتوای دیجیتال بسیج باحضور گروه‌هایی از سراسر استان زنجان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،  سرهنگ بابایی معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ظهر امروز در مراسم آغازین مرحله استانی تولید محتوای دیجیتال بسیج بابیان اینکه دشمنان با ابزاری که دارند، نمی‌گذارند حرف ما به گوش جهانیان برسد، گفت: دلیل این است که این حرف‌ها و ایستادگی‌ها مخالف منافع نظام صهیونیستی حاکم بر دنیا و رسانه‌ها است و آن رسانه‌ها اجازه نمی‌دهند و علیه ما تولید محتوا دارند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان بابیان اینکه ما هم باید در این راستا گام برداریم، افزود: باید با تکمیل کردن اطلاعات و مهارت‌های فنی خود  بتوانیم در هر کدام از عرصه‌های این رویداد حرف خود را بزنیم.

او بابیان اینکه حمایت و گردش مالی که در دنیا انجام می‌شود را اگر محاسبه کنید، سالانه چند میلیارد دلار انیمیشن در کل دنیا به فروش می‌رسد، افزود: بازی‌های رایانه‌ای موجود افراد را علیه نظام و ارزش‌های نظام ما تحریک  می‌کنند و با یک تیر دو نشان می‌زنند چرا که هم با ایجاد اشتغال، درآمد می‌کنند و هم حرف فرهنگی خود را می‌زنند.

بابایی ادامه داد: در سینما، هالیوود، سریال‌ها و اپلیکیشن‌هایی که امروز به واسطه فراگیری تلفن‌های همراه و ارتباطات دیجیتالی که به وجود آمده و اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزار‌ها عرصه‌هایی هستند که می‌توان پیام انقلاب اسلامی و پیام شهدا را به گوش جهانیان رساند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خطاب به شرکت کنندگان این مسابقه، گفت: به عنوان کسانی که در خط مقدم این جبهه فعالیت می‌کنید قدر خود را بدانید و امیدواریم در سومین رویداد کشوری بتوانید آثار فاخری را تولید کرده و توانمندی‌های جوانان بسیجی استان زنجان را به رخ همگان بکشید.

او افزود: در این دوره از مسابقات آثار در ۴ موضوع خواهند بود که محور اول با توجه به تأکیدات فراوان رهبر معظم انقلاب که اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید، محور دوم حمایت از کالای ایرانی و محور سوم تهدیداتی است که از جانب کمبود نیروی انسانی و جمعیت کشور با آن مواجه خواهیم بود و موضوع چهارم نیز ایران قوی است که این مورد هم جزء تاکیدات معظم له است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.