مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال در خصوص مسائل مختلف توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا رفیعی مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال در مورد بازیکنان خارجی سرخابی‌ها گفت: پرسپولیس به دلیل بدهی که برای پرداخت طلب کالدرون دارد، پنجره شان بسته است. برای ۲ بازیکن خارجی پرسپولیس از FIFA استعلام می‌گیریم تا داستان مهدی طارمی تکرار نشود. اگر FIFA بگوید مشکلی در این خصوص وجود ندارد، قرارداد ۲ بازیکن تاجیکی پرسپولیس ثبت می‌کند.

او ادامه داد: امیدوارم امروز تصمیمی اتخاذ کنیم تا مشکل خارجی‌های استقلال حل شود. استقلالی‌ها مدعی شده بودند که ضمانت بانکی ژستد و یامگا را پرداخت کرده بودند، اما اینطور نبود. استقلال اعلام کرده که به قوانین احترام می‌گذارد. تمام تلاشمان را می‌کنیم تا مشکل این باشگاه حل شود.


 بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۹:۱۵ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
واگذاری پرسپولیس و استقلال هم شده قل واگذاری ایرانخودرو و سایپا به مردم!!!!!!!
چرا چندین باشگاه خصوصی در حد و اندازه های آسیا و جهانی نداریم.
یقینا هم ضعف از دولت است و هم بخش خصوصی.
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۷:۱۴ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
یکی این دو باشگاه پرسپولیس و استقلال یکی این دو خودرو ساز ایران خودرو و سایپا تا موقعه ایکه دولت دست نوازش از سرشون برندارد تا روی پای خودشون بایستند نه تنها مشکلشون حل نمیشه بلکه روز بروز مشکلشون زیادتر هم میشه و رو به ضعف و ناتوانی میبردشون.تا کی عده ای زالو صفت به عنوان کار بلد این دو باشگاه و خودرو ساز حقوقها و پاداشهای چند ده میلیونی حتی چند صد میلیونی از خزانه مملکت میگیرند و فوتبال ایران که تا چندی پیش میشد براش حرف بزنی را از بین می برند و همچنین مدیران نالایق بخاطر سود کلان شخصی با تولید خودرو بی کیفیت جان مردم را بگیرند؟؟؟ چاره درد فقط و فقط خصوصی کردن و بس.
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۹:۱۷ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
علی جان به خدا قبل از اینکه پیامد را بخونم منم مثل خودت همین نظر به ذهنم آمد!!!
آخه سالهاست ما را با این خصوصی سازی های دو خودرو ساز و دو باشگاه مهم سرکار گذاشتن.
خصوصی سازی خوب یک هنر و برتری در ورزش و اقتصاد است.
آخرین اخبار