مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از راه اندازی دویست و پنجمین خانه هلال استان زنجان در کارخانه کاغذ سازی راشا کاپسین خبرداد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، موسوی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: یکی از اهداف راه اندازی خانه‌های هلال ترویج فرهنگ کمک به هم نوع، توانمندسازی جامعه و گسترش آموزش‌های امدادی برای مقابله با حوادث، مساعدت به تسکین آلام بشری و گسترش آموزش‌های مورد نیاز است.

او  بر تأثیر و اهمیت آموزش‌ها تأکید کرد و گفت: بهره مندی از آموزش‌های امدادی در زندگی همه موثر است و در شرایط وقوع حادثه نیز آموخته های پیشین می‌تواند تأثیر قابل توجهی در مدیریت حوادث داشته باشد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: درصدد ارائه آموزش کمک‌های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات برای کارکنان کارخانه کاغذسازی راشا کاسپین در این استان هستیم و در فاز بعدی نیز برای خانواده‌های آن‌ها این دوره‌های آموزشی برگزار می‌شود تا دانش و سطح آگاهی آن ها نیز در این حوزه افزایش یابد.

موسوی ادامه داد: با ارائه آموزش کمک‌های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات، کارکنان کارخانه ها، شرکت‌های تولیدی و دستگاه‌های اجرایی می‌توانند جمعیت هلال احمر را در مواقع بحران یاری کنند.

او گفت: انتظار داریم نیرو‌های کارخانه راشا کاسپین در حوادث و بلایا در خصوص جمع آوری کمک‌های مردمی هلال احمر را یاری کنند.


امیدی مدیر عامل کارخانه کاغذسازی راشا کاسپین هم در ادامه این مراسم گفت: تاب آوری و ایمنی نیرو‌ها مقوله مهمی به شمار می‌رود که با بهره مندی از آموزش‌های امدادی هلال احمر این مقوله ارتقا می‌یابد.

او افزود: بهره مندی از آموزش‌های امدادی منجر به مدیریت حوادث، جلوگیری از حوادث جانی و مالی و ارتقای تاب آوری میان نیرو‌ها می‌شود.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.