مهم‌ترین حوادث قزوین امروز شنبه ششم آذرماه ۱۴۰۰را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، سرهنگ داود عبدالمالکی جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان قزوین موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود ماموران پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی و تحقیقات گسترده اعضای یک باند ۷ نفره سارق را شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات انجام شده به ۱۵ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کرده اند، گفت: سارقان در قالب یک اکیپ با پرسه زنی در حاشیه شهر و شناسایی اماکن و باغاتی که فاقد دوربین مداربسته و نگهبان رها سازی شده بودند پس از اطمینان از نبود مالک وسایلی مانند شیرآلات، لوازم برقی، پمپ آب، موتور برق را سرقت می‌کردند.

انهدام باند سارقان اماکن خصوصی / کشف۱۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق

دستگیری سارقان حرفه‌ای کیف قاپ در تاکستان

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: در پی وقوع چندین فقره کیف قاپی و سرقت اموال عابران در سطح شهرستان تاکستان، ماموران به شناسایی ۲ نفر با سوابق متعدد کیفری از جمله سرقت و کیف قاپی شدند.

سرهنگ کوروش عزیزی افزود: پس از شناسایی سارقان و هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه هر دو سارق دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی تاکستان با اشاره به اینکه متهمان به ۵ فقره سرقت کیف قاپی در شهر تاکستان معترف شدند، اظهار داشت: سارقان با یک دستگاه موتورسیکلت با پرسه زنی در نقاط کور و کم تردد پس از شناسایی سوژه‌های خود کیف آنان را سرقت می‌کردند.

مسافر حامل مواد مخدر در قزوین پیاده شد

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ماموران یگان امداد شهرستان قزوین به منظور کنترل خودرو‌های عبوری از محور‌های مواصلاتی استان، در عوارضی "قزوین- تهران" مستقر و یک دستگاه اتوبوس مسافربری را متوقف کردند.

سرهنگ بیژن خدایی افزود: ماموران در بازرسی از آن به یکی از مسافران مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر او را از خودرو پیاده کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به اینکه ماموران در بازرسی از وسایل و لوازم همراه مسافر مورد نظر، ۵ کیلو گرم تریاک کشف کردند، خاطرنشان کرد: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد.

انهدام باند سارقان اماکن خصوصی / کشف۱۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق

۱۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در جاساز کامیون

جانشین فرمانده انتظامی بوئین زهرا گفت: ماموران کلانتری سگزآباد شهرستان بوئین زهرا هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور ترانزیت سگزآباد به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ حجت اله بابا افزود: در بررسی ماموران مشخص شد؛ این کامیون حامل ۱۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق است که ضمن توقیف آن در این رابطه یک نفر نیز دستگیر شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.