مهم ترین حوادث قزوین امروز پنجشنبه بیستم آبان ۱۴۰۰ را می توانید در این بسته خبری بخوانید .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، سردارعلی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان گفت: با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و همکاری پلیس استان مرکزی، ۲ نفر از سوداگران مرگ که قصد جابه جایی مواد مخدر را داشتند، شناسایی شدند.

وی افزود: متهمان که با یک دستگاه کامیون قصد جابه جایی مواد افیونی را داشتند با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین و استان مرکزی در یکی از محور‌های مواصلاتی شهر اراک، شناسایی و خودروی آن‌ها متوقف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از خودرو، ۸۰ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف و قاچاقچیان نیز دستگیر شدند.

کشف ۸۰ کیلوگرم مواد مخدر در یک عملیات مشترک / ۳ کشته و ۵ مصدوم در حادثه رانندگی

۳ کشته و ۵ مصدوم در حادثه رانندگی

رئیس پلیس راه استان گفت: بر اثر تصادف کامیون ولوو با سواری پژو ۴۰۵ در آزاد راه قزوین-کرج نرسیده به پادگان جواد نیاراننده و ۲ نفر از سرنشینان خودرو سواری در دم کشته و ۵ نفر دیگر توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

سرهنگ فرهاد ذاکری منش افزود: کارشناسان علت بروز این حادثه را بی توجهی توجه به جلو راننده سواری پژو و عدم استفاده از علائم هشدار دهنده حین توقف توسط کامیون ولوو عنوان کردند.

کشف ۸۰ کیلوگرم مواد مخدر در یک عملیات مشترک / ۳ کشته و ۵ مصدوم در حادثه رانندگی

توقیف ۸ هزار لیتر سوخت قاچاق دربوئین زهرا

فرمانده انتظامی بوئین زهرا گفت: ماموران انتظامی بخش شال حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی ۳ دستگاه خودرو کامیون را برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

سرهنگ کوروش عزیزی افزود: پس از توقف خودرو‌ها و در بازرسی از آن، ۸ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و ۳ دستگاه خودرو توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا گفت: در این خصوص ۳ نفر با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

کشف ۸۰ کیلوگرم مواد مخدر در یک عملیات مشترک / ۳ کشته و ۵ مصدوم در حادثه رانندگی

کشف ۵ هزار نخ سیگار قاچاق در قزوین

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر فروش سیگار قاچاق دریک واحد عرضه خوار وبار در یکی از محلات شهر قزوین، بررسی موضوع در دستورکار ماموران این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ بیژن خدایی افزود: ماموران در بازرسی از این واحد ۵ هزار نخ انواع سیگار و ۳۰۰ عدد فندک قاچاق منقش به تصاویر مبتذل کشف کردند.

رئیس پلیس شهرستان قزوین در پایان با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه و تحویل وی به مراجع قضائی، از مردم خواست؛ در صورت مشاهده موارد مشکوک و اطلاع از وجود اموال قاچاق، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۸۰ کیلوگرم مواد مخدر در یک عملیات مشترک / ۳ کشته و ۵ مصدوم در حادثه رانندگی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار