هنیه: آزادی اسرای فلسطینی در راس برنامه‌های ما قرار دارد

اسماعیل هنیه آزادی اسرای فلسطینی را یکی از دغدغه‌های جنبش حماس عنوان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری العهد‏، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در همایش حمایت عربی از اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی گفت: به اسیران خود اعلام می‌کنیم که مسئله آن‌ها در راس برنامه‌ها و دغدغه‌های مقاومت فلسطین قرار دارد.

وی افزود: ما از مبارزات شما (اسرا) در داخل زندان‌های رژیم صهیونیستی تا دستیابی به یک زندگی با عزت و کرامت و آزادی همه اسیران از اسارت رژیم اشغالگر حمایت می‌کنیم.

رئیس دفتر سیاسی حماس همچنین گفت: مسئله فلسطین تنها مسئله مختص فلسطینی‌ها نیست بلکه مسئله اعراب و آزادگان جهان است و رژیم صهیونیستی نه فقط دشمن ما بلکه دشمن شما هم است و خطر آن متوجه کل منطقه است.

هنیه افزود: تصمیمات برخی کشور‌ها در مورد درج نام حماس و حزب الله در فهرست سازمان‌های تروریستی‏، برای همه ما افتخار است. از سفر وزیر تروریست رژیم صهیونیستی (بنی گانتس وزیر جنگ اسرائیل) به مغرب و اعلام امضای توافقنامه امنیتی میان رباط و تل آویو ‏متاسفیم.

در همین حال، شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: جنبش حماس اعلام کرد: امضای چندین توافقنامه توسط نظام حاکم بر مغرب به ویژه توافقنامه‌های نظامی و امنیتی با تل آویو را محکوم می‌کنیم. امضای این توافقات با هیچ هدف و بهانه‌ای قابل توجیه نیست. منافع راهبردی امت عرب که مغرب نیز جزئی از آن است با اتحاد با دشمن محقق نمی‌شود.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین اضافه کرد: جایگاه تاریخی مغرب و نقش مردم آن در قبال فلسطین نمی‌تواند با عادی سازی و اتحاد با دشمن سازگار باشد. استقبال مغرب از جنایتکار جنگی صهیونیست بنی گانتس، اشتباه بزرگی در حق مردم فلسطین و آرمان عادلانه آنهاست. از نظام حاکم بر مغرب می‌خواهیم فورا از اقدامات خود بازگردد و رابطه خود را با رژیم صهیونیستی قطع کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۵:۵۴ ۰۷ آذر ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
ای بنت فراعنه فاشیست نژادپرست جانی جنایتکار تروریست تروریست پرور ملعون شیطان صفت فاسد فاسق کودک کش مظلوم کش شکنجه گر تبعیضگر بی عدالت ضد حقوق بشر انسانی با اون کلاه مسخره نلبکینی که می زاریش روی فرق سر خبیثت برووووووووووووووووووووووووووووووووو از نگرانی و عصبانیت بمیر بروووووووووووووووووووووووووووووو به جهنم اسفل سافلین همراه با دارو دسته هاتون فروپاشی رژیم جعلی نکبتتان داره به سرعت اتفاغ می افته شماره معکوس فروپاشیتون خیلی وقته شروع شده و از درون و از برون از هم پاشیدیت و فلسطین اشغالی به زودی زود به صاحبان اصلی بومیان اصیل خودش خواهد رسید و از هر دین و قوم و نژادی که باشند در صلح آرامش و امنیت عادلانه عدالت اجتماعی حقوق بشرانه مردم شمول در کنار یکدیگر زندگی خواهند کرد و شما شیاطین را به زیر می کشند با هر روش ممکن و غیر ممکن رژین صهیونیستی برای همیشه طول تاریخ بشریت از صفحه روزگار عالم بشریت محو و نابود خواهد شد همانند رژیم منحوس فاشیست حزب بعث عراق و دیگر دیکتاتورها و انحصار طلبهای ظالم ستمگران استکباری که وجود داشتند همین الانش هم شهروندان نکبت صهیونیستی دارن مهاجرت معکوس می کنند به دیگر کشورهای اروپایی و آمریکایی و فهمیدند که سرمایه گذاری برایشان در فلسطین که هیچ گونه امنیت و ثباتی براشون ندارد بسیار بسیار بسیار خطرناک است و نه سود و امنیتی برای خودشان دارد نه برای نسلهای آینده شان دارن فرار را برقرار ترجیح داده اند و می دهند دست از دروغگویات و شامورتی بازیهای نخ نمات بردار و به واقعیات پشت سرت نگاه کن احمق ملعون سفاک . افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد . والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار