تصاویری که به تازگی فاش شده سه مدل گلکسی S۲۲ را از نظر ظاهری و اندازه صفحه نمایش با یکدیگر مقایسه می‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از phonearena، از آنجایی که سال ۲۰۲۱ رو به پایان است، همه نگاه‌ها به گوشی‌های پرمخاطبی معطوف شده که قرار است سال آینده منتشر شوند. سامسونگ ظاهرا سال جدید میلادی را با عرضه گلکسی اس ۲۱ FE در ژانویه آغاز خواهد کرد و پس از آن انتظار می‌رود در فوریه ۲۰۲۲، سری گلکسی اس ۲۲ را معرفی کند. چند عکس که به تازگی منتشر شده تاییدی بر ظاهر این گوشی‌ها هستند.

در تصاویری که به تازگی منتشر شده اند، محافظ‌های لنز دوربین و صفحه نمایش را می‌توان دید که برای این سه گوشی در نظر گرفته شده اند. این تصویر مطابق با شایعاتی است که براساس آن‌ها گفته می‌شود مدل استاندارد و پلاس با یک سیستم دوربین سه گانه تراز عمودی و مدل اولترا دارای چهار دوربین و سیستم فوکوس لیزری خواهد بود.

محافظ صفحه نمایش

رندر‌های گلکسی اس ۲۲ و اس ۲۲ پلاس که قبلا فاش شده بود نشان می‌داد که این گوشی‌ها طراحی پشتی مدل‌های قبلی خود را حفظ خواهند کرد، با این تفاوت که ماژول دوربین با بقیه قسمت‌های گوشی همسطح نخواهد بود. سیستم دوربین ظاهرا با یک سنسور جدید ۵۰ مگاپیکسلی و یک واحد تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابر ارتقا خواهد یافت.

دوربین گلکسی اس ۲۲ اولترا ظاهرا بر خلاف دو گوشی دیگر، برجستگی زیادی ندارند. شایعه شده است که دوربین این گوشی همان وضوح دوربین S۲۱ Ultra را ارائه می‌دهد، اما احتمال دارد سه سنسور جدید برای آن تعبیه شده باشد.

شباهت گلکسی اس ۲۲ اولترا به گلکسی نوت سامسونگ

یک افشاگر دیگر تصاویر و ویدئویی از محافظ صفحه نمایش این گوشی‌ها را آپلود کرده است که با گزارش‌هایی که پیش از این از شمایل این گوشی منتشر شده بود مطابقت دارند. در این گزارش‌ها ادعا می‌شد که Galaxy S۲۲ Ultra از طراحی مانند گلکسی نوت بهره می‌برد و دو مدل دیگر دارای گوشه‌های گرد و نسبت تصویر کمتری هستند.

محافظ دوربین گوشی

طبق اطلاعات قبلی، گلکسی اس ۲۲ اولترا دارای صفحه نمایش ۶.۸ اینچی، مدل پلاس دارای پنل ۶.۵۵ اینچی و نسخه استاندارد با صفحه نمایش ۶.۰۶ اینچی خواهد بود. برخلاف مدل قبلی خود، S۲۲ Ultra ظاهرا یک اسلات اختصاصی برای قلم «S Pen» ارائه می‌دهد. این ویژگی می‌تواند به سامسونگ کمک کند تا مشتریانی که خریدار گلکسی نوت بودند را جذب کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار