عضو شورای شهر تهران گفت: بیشتر کشور‌ها از دوچرخه استفاده می‌کنند زیرا هزینه سوختشان بالاست به همین دلیل می‌گویم که توجیه اقتصادی ندارد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان سیداحمد اقامیری عضو شورای شهر تهران در جلسه علنی شورا در تذکر پیش از دستور خود اظهار کرد: متاسفانه زیرساخت‌های لازم برای دوچرخه سواری در پایتخت وجود ندارد و به نوعی فراهم نیست البته در این رابطه مصوبه‌ای هم وجود داشته است، سال ٩٧ بود که یک مصوبه برای توسعه دوچرخه سواری در تهران تصویب شد، اما همچنان مشکلاتی وجود دارد و می‌توان گفت این مصوبه شکست خورده است، که باید بازبینی شود.

وی ادامه داد: تهران درگیر آلودگی هوا است و طبیعتا در هنگام دوچرخه سواری باید نفس کشید که استفاده از این وسیله در چنین وضعیتی به نوعی غیر اصولی است و توجیه اقتصادی هم ندارد.

عضو شورای شهر تهران گفت: بیشتر کشور‌ها از دوچرخه استفاده می‌کنند زیرا هزینه سوختشان بالاست به همین دلیل می‌گویم که توجیه اقتصادی ندارد، اما این موضوع را هم می‌دانیم که دوچرخه سواری با اوقات  فراغت ارتباط دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۰۷ آذر ۱۴۰۰
اونایی که تصویب کردن دوچرخه بیاد تو شهر رو باید اسمشونو بعنوان احمق ترین نماینده های یه کشور تو کتاب گینتس بنویسن
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۴:۲۷ ۰۷ آذر ۱۴۰۰
ببخشید // ایشان مدرک تحصیلی اقتصادی دارن یا مدرک پزشکی که در این موارد اظهار نظر میکنن ؟؟// پنجم دبستان که قیافه گرفتن نداره
آخرین اخبار