رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در بوشهر، از اینکه جوانان متخصص این استان در انتصاب وزارتخانه‌ها جایی ندارند، انتقاد کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر و به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی ستاد‌های انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در ایام انتخابات، حجت الاسلام یوسف جمالی رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در بوشهر بیان کرد: این استان به عنوان پایتخت انرژی، صادر کننده ۹۰ درصد نفت خام و تولید کننده ۶۵ درصد گاز کشور است و ۷۰ درصد از منابع گازی را در خود جای داده است.

او افزود: به‌رغم حضور جوانان متخصص، کارآزموده و انقلابی در استان بوشهر، این استان هیچ سهمی در بین معاونان وزیر نفت نداشته است و البته وضعیت در دیگر وزارتخانه‌ها هم بهتر نیست.

جمالی ادامه داد: در جلسه نخبگان استان بوشهر با حضور رئیس جمهور پیشنهاد ایجاد معاونت انرژی در استانداری بوشهر داده شد که تاکنون به نتیجه نرسیده است.

او تاکید کرد: ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در استان بوشهر بلافاصله بعد از پیروزی دولت انقلابی، کارگروهی را تشکیل داد و بعد از برگزاری جلسات متعدد در شهرستان‌ها و مرکز استان، فهرستی ۱۱۰ نفره از افراد واجد شرایط در سه سطح وزیر، معاون وزیر و مدیرکل وزارتخانه‌ها تهیه و به مرکز ارائه کرد.


بیشتر بخوانید


رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب در استان بوشهر عنوان کرد: جوانان انقلابی مطالبه جدی خود را تا حصول نتیجه پیگیری خواهند کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.