چرا جوانان بوشهری در انتصاب وزارتخانه‌ها جایی ندارند؟

رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در بوشهر، از اینکه جوانان متخصص این استان در انتصاب وزارتخانه‌ها جایی ندارند، انتقاد کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر و به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی ستاد‌های انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در ایام انتخابات، حجت الاسلام یوسف جمالی رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در بوشهر بیان کرد: این استان به عنوان پایتخت انرژی، صادر کننده ۹۰ درصد نفت خام و تولید کننده ۶۵ درصد گاز کشور است و ۷۰ درصد از منابع گازی را در خود جای داده است.

او افزود: به‌رغم حضور جوانان متخصص، کارآزموده و انقلابی در استان بوشهر، این استان هیچ سهمی در بین معاونان وزیر نفت نداشته است و البته وضعیت در دیگر وزارتخانه‌ها هم بهتر نیست.

جمالی ادامه داد: در جلسه نخبگان استان بوشهر با حضور رئیس جمهور پیشنهاد ایجاد معاونت انرژی در استانداری بوشهر داده شد که تاکنون به نتیجه نرسیده است.

او تاکید کرد: ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در استان بوشهر بلافاصله بعد از پیروزی دولت انقلابی، کارگروهی را تشکیل داد و بعد از برگزاری جلسات متعدد در شهرستان‌ها و مرکز استان، فهرستی ۱۱۰ نفره از افراد واجد شرایط در سه سطح وزیر، معاون وزیر و مدیرکل وزارتخانه‌ها تهیه و به مرکز ارائه کرد.


بیشتر بخوانید


رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب در استان بوشهر عنوان کرد: جوانان انقلابی مطالبه جدی خود را تا حصول نتیجه پیگیری خواهند کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.