در آستانه برگزاری کنگره بین‌المللی شعر ایثار و زنان عاشورایی، نشست ادبی با عنوان «واژگان سرخ» با حضور جمعی از مسئولان و فعالان فرهنگی فارس به همراه شعر خوانی چند تن از شاعران فرهیخته استان برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید علی محمدی معاون فرهنگی و آموزشی اداره کل بنیاد شهید وامور ایثارگران فارس یکشنبه ۷ آذرماه در این نشست که در تالار حکمت دانشگاه شیراز برگزار شد، بیان کرد: این نشست ادبی با حضور شعرای مطرح و موثر استان برگزار شد.

او، هدف از برگزاری این نشست ادبی را هم تبلیغ و هم ترویج این کار عنوان کرد و افزود: در آینده‌ای نزدیک اختتامیه کنگره بین‌المللی شعر ایثار و زنان عاشورایی را در شیراز برگزار خواهیم کرد.

محمدی بیان کرد: با توجه به اینکه استقبال بسیار خوبی از این کار ارزشمند فرهنگی انجام شده، مقرر شد که مهلت ارسال آثار به کنگره را تا ١٥ دی ماه امسال تمدید کنیم.

دبیر اجرایی ششمین کنگره بین‌المللی شعر ایثار و زنان عاشورایی همچنین خاطرنشان کرد: محور‌های متعددی در این کنگره پیش بینی شده که از جمله آن‌ها می‌توان به ایثار اجتماعی، ایثار و شهید قاسم سلیمانی و ایثار و امنیت ملی اشاره کرد.

محمدی اظهار کرد: عمده آثار ارسالی به دبیرخانه این کنگره تاکنون، از کشور‌های فارسی زبان بوده، اما هیچ منعی برای ارسال آثار از دیگر کشور‌ها وجود ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار