مهم‌ترین حوادث قزوین امروز یکشنبه هفتم آذر ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، سرهنگ فرهاد علی بیگی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، با رصد اطلاعاتی دقیق، ۲ نفر از قاچاقچیان مواد مخدر را که قصد انتقال مقادیر قابل توجهی تریاک خریداری شده از استان‌های شرق کشور به قزوین را داشتند شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران با تشکیل تیم‌های عملیاتی و زیر نظر گرفتن مسیر تردد قاچاقچیان، با اقدامی غافلگیرانه در ورودی شهر قزوین خودرو مورد نظر را متوقف کرده و راننده و سرنشین آن را دستگیر کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین با اشاره به کشف ۴۰ کیلو گرم تریاک از خودرو خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند.

کشف ۱۸ راس دام قاچاق در تاکستان

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران انتظامی پاسگاه نیکوئیه در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه وانت نیسان حامل احشام زنده مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

سرهنگ داود عبدالمالکی افزود: در بازرسی از آن، ۱۸ راس گوسفند زنده قاچاق کشف و ۲ نفر در این خصوص دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه ارزش تقریبی احشام کشف شده برابر نظر کارشنان مربوطه بالغ بر ۴۹۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی و دام‌ها تحویل اداره دامپزشکی شد.

۴۸۰ ثوب لباس قاچاق در توقیف پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ شهرستان تاکستان در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، به یک دستگاه خودرو سواری سمند مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

سرهنگ کوروش عزیزی افزود: ماموران پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن ۴۸۰ ثوب لباس زمستانی قاچاق کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان، ارزش ریالی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بریک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

واژگونی خودرو ۲۰۶ در قزوین یک کشته بر جای گذاشت

رئیس پلیس راه استان گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ "اس دی" در مسیر تاکستان به اقبالیه، راننده آن جان باخت.

سرهنگ فرهاد ذاکری منش افزود: علت حادثه از سوی کارشناسان درحال بررسی است.

کشف محموله‌های چوب قاچاق در آوج

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان آوج گفت: ماموران یگان امداد شهرستان آوج در حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور "آوج-آبگرم" در اقدامی جداگانه به ۳ دستگاه وانت نیسان حامل چوب، مشکوک و برای بررسی دستور توقف آن‌ها را صادر کردند.

سرهنگ علی زرینی افزود: ماموران در بازرسی از آن ها، ۶ هزار و ۵۰۰ کیلو گرم انواع چوب درختان جنگلی را که فاقد هرگونه مجوز حمل از اداره جنگلبانی بود کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان آوج در پایان با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان مربوطه ارزش ریالی محموله کشف شده بالغ بر ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: در این خصوص ۳ دستگیر شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار