فناوران اصفهانی مجری ساخت پالایشگاهی در قشم

شرکتی فناور در شهرک علمی وتحقیقاتی اصفهان پالایشگاه میعانات گازی با ظرفیت ۱۶ هزار بشکه در روز در جزیره قشم احداث می‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  شرکت فناور مهندسی پایا صنعت، عضو پارک تخصصی نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به انتخاب وزارت علوم، تحقیقات وفناوری به عنوان مجری طرح "احداث پالایشگاه میعانات گازی با ظرفیت ۱۶ هزار بشکه در روز در جزیره قشم"با شرکت پترو پالایش قشم قرارداد همکاری امضا کرد.
در این طرح شرکت شکوه صنعت اسپادانا، یکی دیگر از شرکت‌های عضو پارک تخصصی نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی شهرک است که در این طرح پالایشگاهی به عنوان لایسنسور داخلی همکاری دارد.
از ویژگی‌های این طرح، استفاده و بهره‌گیری حداکثری از توان شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان است، به صورتی‌که کلیه مراحل طراحی پایه و تفضیلی، تامین، ساخت و راه‌اندازی با توان داخلی انجام خواهد شد و اجرای کامل آن بیش از ۱۰ میلیون یورو صرفه‌جویی ارزی را در پی خواهد داشت.

شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان دارای سه پارک علم و فناوری، هشت مرکز رشد فناوری، پنج مرکز نوآوری و شکوفایی و مرکز علم و فناوری کودکان و نوجوانان در ۵۲۰ هکتار در شمال کلانشهر اصفهان و در جوار دانشگاه صنعتی اصفهان است.
در این شهرک علمی و تحقیقاتی، حدود ۶۰۰ شرکت دانش‌بنیان و فناور مستقر است که توانسته برای بیش از هفت هزار و ۵۰۰ نیروی انسانی خلاق و نوآور اشتغال ایجاد کند؛ این کسب‌وکار‌ها گردش مالی بیش از سه هزار و ۶۵۲ میلیارد تومانی را برای اقتصاد دانش‌بنیان به ارمغان آورده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.