علی نیک زاد نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی در دومین روز سفر خود به مادرید، با ایرانیان مقیم کشور اسپانیا و تجار ایرانی دیداری صمیمانه داشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، علی نیکزاد نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی در دومین روز سفر خود به مادرید، با ایرانیان مقیم کشور اسپانیا و تجار ایرانی دیدار و و گفت‌وگویی پیرامون بررسی مشکلات ایرانیان و همچنین بررسی ابعاد مختلف فعالیت های اقتصادی و فرهنگی میان ایران و اس‍پانیا داشت.

این دیدار در سفارت ایران در مادرید برگزار شد. در این دیدار تعدادی از ایرانیان مقیم از جمله فعالان حوزه های مختلف تجاری و گردشگری مشکلات خود را بیان کرد. برخی مشکلات از جمله نقل و انتقالات بانکی و محدودیت های جدید ایجاد شده از سوی گروه اقدام مالی، بسته شدن حساب ایرانیان، مشکلات پیش روی صادر کنندگان برای بازگرداندن ارز به سامانه نیما، قطع پروازهای مستقیم میان ایران و اسپانیا و اخذ گواهینامه های رانندگی بود.

چندی پیش حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان بر ضرورت حمایت همه جانبه از ایرانیان مقیم خارج از کشور، تاکید کرد. وزیر امور خارجه کشورمان گفته بود ضرورت تدوین قانون جامع حمایت از ایرانیان خارج از کشور و حل مشکل دوتابعیتی‌ها از جمله مسائلی است که بایستی یک بار برای همیشه آن را با لحاظ نظرات تمامی دستگاه‌های مسئول به سرانجام مناسبی رساند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار