رئیس دانشگاه اردکان گفت: با تصویب تشکیل کمیته دستگاهی و کرسی‌های نظریه پردازی، امکان برگزاری کرسی‌های ترویجی و تخصصی در این دانشگاه فراهم شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، فاطمه بهجتی رئیس دانشگاه اردکان در نشست کمیته دستگاهی کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره،گفت: با فراهم شدن برگزاری کرسی‌های ترویجی و تخصصی در دانشگاه اردکان، مسیر دست یابی دانشگاه به رسالت‌های اجتماعی تعریف شده هموارتر شود.

او شکل گیری کانون‌های تفکر در حوزه‌های آب، محیط زیست و سلامت اجتماعی و همچنین سوق دادن پایان نامه‌ها به موضوعات کاربردی در کنار ظرفیت‌های عظیم انسانی و خدادادی در سطح شهرستان را از جمله محور‌هایی عنوان کرد که می‌توان در نشست‌های کرسی‌های آزاداندیشی به آن‌ها پرداخت.

علی اکبر مسگر  معاون حمایت و گفتمان سازی نیز قدر دانی  از اهتمام دانشگاه اردکان در تشکیل و راه اندازی کمیته دستگاهی کرسی‌های نظریه پردازی، نقد و مناظره، اظهار داشت: مجموعه دانشگاه اردکان با بهره مندی از هیئت علمی توانمند و مجرب و زیرساخت‌های مناسب می‌تواند به خوبی در برگزاری کرسی‌های ترویجی و تخصصی در منطقه و حتی کشور بدرخشد.

او با اشاره به جایگاه هیأت حمایت از کرسی‌های نظریه پردازی، نقد و مناظره در ارکان کشور، آمادگی این هیأت را جهت حمایت از موضوعات جاری استان یزد و اردکان اعلام نمود.

هیئت حمایت از کرسی‌های نظریه پردازی، نقد و مناظره تحت اشراف شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان اصلی‌ترین مرجع شناسایی، احراز و حمایت از نظریه پردازی و نوآوری در کشور فعالیت می‌کند.

در این نشست به صورت مجازی حکم حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه رئیس هیأت حمایت از کرسی‌های نظریه پردازی، نقد و مناظره شورای عالی انقلاب فرهنگی به صورت رسمی به دکتر فاطمه بهجتی اردکانی رئیس دانشگاه اردکان به عنوان رئیس این هیئت در دانشگاه اردکان ابلاغ شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.