هاشمی شهری گفت: در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با تشکیل تیم‌های رهگیری، مراقبتی و نظارتی موفقیت‌های خوبی در مهار ویروس کرونا در سیستان و بلوچستان داشته‌ایم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، محمد هاشمی شهری  رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در نشست با فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفتت: مساعدت و همکاری بسیج و سپاه پاسداران با تشکیل تیم‌های سیار واکسیناسیون قابل تحسین است.

وی با اشاره به اینکه در دوران کرونا نزدیک به ۶۰۰ تخت به ظرفیت تخت‌های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اضافه شد افزود: مدیر باید دارای روحیه ایثارگری باشد و با روحیه جهادی بایستی محرومیت را از چهره سیستان و بلوچستان برچیند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان خاطرنشان کرد: اطلاعات کافی از میزان سرایت واریانت اومیکرون که در آفریقای جنوبی گسترش یافته هنوز در اختیار سازمان بهداشت جهانی قرار نگرفته است.

وی با اشاره به اینکه با توجه به پوشش کم واکسیناسیون در آفریقای جنوبی این ویروس اومیکرون در آن کشور جهش‌یافته است تصریح کرد: بهترین راه برای پیشگیری از این سویه و سایر سویه‌ها واکسینه شدن، رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: فعالیت‌ها و اقدامات بسیار خوبی در هفته بسیج توسط دانشگاه علوم پزشکی زاهدان انجام شده است.

سردار احمد شفائی افزود: با وجود همه دسیسه‌های دشمنان انقلاب اسلامی این تفکر و فرهنگ بسیجی در راستای خدمت کردن به مردم بوده که باعث ماندگاری نظام و خنثی نمودن همه توطئه‌های دشمنان و رمز موفقیت ماست.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.