رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سرقت از زنان کهنسال در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان فریدن، خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ حسین تُرکیان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در پی شکایت یکی از بانوان کهنسال شهرستان فریدن به پلیس مبنی بر سرقت طلا توسط ۲ فرد ناشناس موضوع با حساسیت ویژه‌ای در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان فریدن قرار گرفت.

وی افزود: شاکی در تحقیقات صورت گرفته به کارآگاهان گفت، در حال استراحت در منزل خود بودم که ناگهان متوجه شدم ۲ مرد جوان وارد منزل شده و با تهدید چاقو تعداد ۹ عددالنگو را به وسیله قیچی از دستم بریده و به سرعت متواری شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: با اظهارات این خانم، بلافاصله کارآگاهان دست بکار شده و پس از چهره نگاری سارقان و بررسی دقیق علمی محل وقوع سرقت سرانجام هویت سارقان به دست آمد و با رد یابی‌های هوشمندانه مخفیگاه آنان در شهر دامنه شناسایی شد.

سرهنگ تُرکیان گفت: با شناسایی مخفیگاه متهمان، کارآگاهان در عملیاتی ضربتی طی هماهنگی با مقام قضائی وارد محل شده و ۲ نفر از متهمان را دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان منتقل کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهمان در تحقیقات صورت گرفته به ۴ فقره سرقت طلا از زنان کهنسال اعتراف و عنوان کردند که سرقت‌ها را با همدستی فرد دیگری انجام می‌دادند که هم اکنون برای کاری به اصفهان رفته است. کارآگاهان هم با اخذ نیابت قضائی به اصفهان رفته و در یک اقدام ضربتی متهم را دستگیر و به شهرستان فریدن منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان عنوان کرد: متهم که با مدارک و مستندات پلیس و اعترافات همدستان خود مواجه شد سرانجام به جرم خود معترف و با راهنمایی وی ۲۲ عددالنگو و یک جفت گوشواره طلا که به صورت ماهرانه در داخل حیاط منزلش مخفی کرده بود کشف و به مالباختگان مسترد شد و متهمان نیز به همراه پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

انتهای پیام/ص

برچسب ها: باند سرقت ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.