سرهنگ مهدیخانی برقراری نظم و امنیت توام با آرامش برای دانش اموزان و والدین آن‌ها را مهمترین هدف از اجرای طرح مدارس عنوان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، سرهنگ  مظفر مهدیخانی ،فرمانده انتظامی شهرستان چرداول با اشاره به اجرای طرح مدارس توسط پلیس، همزمان با اول آذر ماه و بازگشائی مدارس پس از وقفه بیش از ۲ سال به دلیل بیماری منحوس کرونا گفت: هدف اصلی از اجرای این طرح، ایجاد یک بستر امن توام با آرامش برای دانش آموزان و خانواده‌های آن‌ها است.

او افزود: پلیس به دنبال یک امنیت همه جانبه و فراگیر برای مردم است و انتظامی شهرستان هر روز و با شروع کلاس درسی و خاتمه آن در بخش‌های مختلف اعم از ترافیکی، انتظامی، عملیاتی و اطلاعاتی در نزدیک‌ترین نقاط به مدارس مستقر و با هرگونه مزاحمت احتمالی برابر قانون برخورد می‌کند.

سرهنگ مهدیخانی خاطر نشان کرد: پلیس در اجرای این طرح به صورت هوشیارانه در سطح شهر حضور دارد و با هر گونه مزاحمت برای دانش اموزان به صورت قاطع برخورد خواهد کرد و از شهروندان نیز تقاضا داریم در صورت مشاهده مزاحمت در اطراف مدارس که از دید ماموران مخفی می‌باشد مراتب را سریعاً از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان یادآور شد: مدارس، سنگر حراست از فرهنگ و شکوفایی استعداد‌های درخشان و آینده سازان ایران اسلامی هستند که باید با پشتیبانی و حمایت همه متولیان آموزشی و دلسوزان نظام از تیررس خطرات و هجمه‌های خاموش و نرم دشمنان در امان بماند.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.