سرهنگ کهزادی با بیان اینکه پلیس و مرکز فوریت‌های پزشکی، در جبهه فداکاری و خدمت گذاری مکمل یکدیگرند، گفت: اولویت کار پلیس و مرکز فوریت‌های پزشکی خدمت رسانی به مردم است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، سرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام در نشست تعاملی با رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان، گفت: مرکز فوریت‌های پزشکی، نقش مهم و تعیین کننده‌ای در کاهش تلفات جاده‌ای دارد.

او افزود: پلیس و مرکزفوریت‌های پزشکی، لازم و ملزوم و مکمل همدیگر در نجات جان رانندگان و مسافران و رسیدگی به حوادث جاده‌ای هستند.

او با بیان این که قاعده و اصول کار در نیروی انتظامی و مرکز فوریت‌های پزشکی، یکی است، گفت: رسالت کاری نیروی انتظامی و مرکز فوریت‌های پزشکی، خدمت رسانی صادقانه به مردم است و توسعه تعاملات سازنده قطعا کاهش تلفات جاده‌ای را به همراه خواهد داشت.

رییس پلیس راه استان، افزود: آگاهسازی و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود به منظور برقراری نظم ترافیکی در دستور کار پلیس قرار دارد و در این راه نیاز به تعامل سایر دستگاه‌ها داریم.

در ادامه این دیدار، علیمرادی رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان نیز،گفت: با عنایت به نقش مهم رسیدگی فوری به وضعیت مجروحین و انجام اولیه امدادی در نجات مصدومان تصادفات رانندگی، مرکز فوریت‌های استان آمادگی لازم به جهت برگزاری دوره‌های آموزشی کمک‌های اولیه برای کارشناسان پلیس راه به منظور انجام اقدامات اولیه در صورت رسیدن به محل حادثه را دارد.

 علیمرادی، بیان کرد: مرکز فوریت‌های پزشکی استان با ۴۳ پایگاه شهری و جاده‌ای و یک پایگاه هوایی با کادر مجرب به صورت شبانه روزی آمادگی لازم به جهت امدادرسانی به مصدومین سوانح و حوادث جاده‌ای را برعهده دارد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.