نماینده مردم بروجرد در مجلس معتقد است، مجلس باید با اقتدار وزیری که بودجه را عادلانه و منصفانه توزیع نمی‌کند، مواخذه کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۱۰ آذرماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت:  باید به دوران پیش از انتخابات بازگردیم. گاه فردی در انتخابات با وعده‌های اجرایی، با پهن کردن سفره‌های انتخاباتی، پول پاشی ها و... وارد مجلس شد، رفتار نمایندگی متأثر از آن اخلاق انتخاباتی خواهد شد و بعد از آن باید بدهی خود را پرداخت کند لذا مجلسی که اینگونه ساخته شود، نمی‌تواند مجلس در رأس امور و عصاره فضائل ملت باشد.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه رئیس جمهور باید ریل بودجه ریزی را عوض کند، گفت:  مجلس باید با اقتدار وزیری را که بودجه را عادلانه و منصفانه توزیع نمی‌کند، مؤاخذه کند. نماینده‌ای که برای حق مسلم حوزه انتخابیه باید دم دفتر وزیر برود شأن نمایندگی را پایین آورده و به تضعیف نقش نظارتی مجلس می‌انجامد، کمبود پزشک اظهر من الشمس است به خصوص که چادر‌های پیاده رو‌های بیمارستان‌ها این موضوع را نشان می‌دهد.

این نماینده مجلس معتقد است، طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت و قانون مدیریت خدمات کشوری قرار بود چابک سازی شده و کاهش هزینه و رضایتمندی بیاورد، اما نقض غرض شد و هیچ کدام از هدف گذاری‌ها انجام نشد. مجلس کار را شروع کرده پس رئیس جمهور، رئیس سازمان اداری و استخدامی را مکلف به حمایت و اجرای قانون کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار