نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام‌خمینی (ره) در مجلس گفت: عملیات احداث بیمارستان ۳۰۰ تختخوابی در بندر ماهشهر به زودی آغاز می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حبیب آقاجری، نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام‌خمینی (ره) در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار با علی نبیان، معاون وزیر راه و شهرسازی با هدف پیگیری اجرایی‌شدن طرح بیمارستان دولتی ۳۰۰ تختخوابی بندر ماهشهر گفت: از ابتدای آغاز مجلس یازدهم، بحث افزایش تخت‌ها و آغاز به کار بیمارستان دولتی بندر ماهشهر پیگیری کردیم و توانستیم طی امسال مبلغ ۶۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت آن اخذ کنیم.

او با بیان اینکه پیمانکار پروژه این طرح مشخص شده و پس از پایان کار شرکت مشاور و تایید نهایی نقشه‌ی بیمارستان، عملیات اجرایی آن به زودی آغاز می‌شود، اظهار داشت: هماهنگی‌های لازم برای اجرایی شدن این پروژه به عمل آمد و به زودی کلنگ این پروژه به زمین خواهد خورد.

به گفته آقاجری؛ تعداد تخت‌های این بیمارستان از ۱۶۸ به ۳۰۰ تخت‌خواب افزایش یافته است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شهروند بندر امام خمینی
۱۹:۳۳ ۱۱ آذر ۱۴۰۰
از اینکه شهر ماهشهر مجهز به امکانات بهداشتی و درمانی شود خوشحال هستم. شهری که با وجود جمعیت زیاد فاقد امکانات مناسب شهری می باشد و از محرومیت رنج می برید.
شهر بندر امام خمینی با داشتن 90 هزار نفر جمعیت حتی یک بیمارستان ندارد. بگذریم از درمانگاه راه زینب که اسمش فقط بیمارستان است.
مردم این شهر با شنیدن ساخت بیمارستان امام خمینی واقع در زمینها خوشحال شدند و هر بار هم خبرِ افتتاحِ آن در رسانه های مکتوب نوشته می شود.
آقای آقاجری نماینده محترم شهر, مگر شما نبودید که در کمپ بی شهر سربندر قول دادید بندر امام شهرستان شود و به مشکلات آن رسیدگی کنید؟ مگر شما نبودید که همانجا نماز خواندید و دفتر تبلیغاتی خود را فعال کردید؟
چه بگوییم که این حرف ها فقط تکرار گفته های گذشته است. هیچ سودی ندارد و تکرار باعث ملال ماست.