عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: جامعه امروز ما به شدت به روحیه ولایت پذیری، ازجان گذشتگی وشهادت طلبی رزمندگان اسلام نیاز دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در یادآوره ۱۵۰ شهید مسجد صفاری که همزمان با روز مجلس شورای اسلامی و سالروز شهادت آیت الله مدرس در مسجد صفاری کاشان برگزار شد با گرامیداشت و یاد و خاطره شهدا، گفت: امروز قطار انقلاب به ریل برگشته و قرار است در جهت خدمت به مردم حرکت کند.

وی با تأکید بر اینکه، دفاع مقدس دانشگاهی است که افرادی در تراز انقلاب اسلامی تربیت و دانش آموخته کرد افزود: جامعه امروز به شدت نیازمند علم دانش آموختگان دانشگاه دفاع مقدس و بیش از هر زمان دیگری نیازمند مسئولانی است تا با تداوم راه شهدا انقلاب از توطئه‌های دشمن مصون بماند.

نماینده مردم شاهین‌شهر کشور را نیازمند مسئولان ادامه دهنده راه شهدا تاکید و اضافه کرد: هرچند دانشگاه دفاع مقدس به لحاظ سخت افزاری تعطیل شده و دشمن شکست خورده ، اما امروز در بخش نرم افزاری دانشگاه دفاع مقدس با مرور دروس خاطرات رزمندگان و برگزاری یادواره شهدا فعال است.

حاجی دلیگانی اظهار کرد: نسل‌های سوم و چهارم انقلاب که دوران دفاع مقدس را ندیده و درک نکرده‌اند نیازمند شناخت فرهنگ دفاع مقدس هستند تا بدانند شهدا به دنبال راحت طلبی، عافیت طلبی، شهرت و ریاست طلبی و ثروت اندوزی نبودند.

وی با اشاره به لزوم انتقال فرهنگ دفاع مقدس از سوی پیشکسوتان جبهه و جنگ به جامعه گفت: اگر انقلاب اسلامی به دست افراد بی تفاوت بیفتد و بی بهره از آموزه‌های شهدا باشند، غرب گرایان متکی به غرب انقلاب را مصادره خواهند کرد.
غرب گرایان منافع کشور را تضییع کردند

حاجی دلیگانی با بیان اینکه در سال‌های گذشته غرب گرایان با توجه به یک قشر خاص منافع کشور را تضییع کردند و حقوق ۸۵ میلیون جمعت کشور را نادیده گرفتند افزود: آمریکا بعد از ۴۳ سال هزینه گزاف برای روی کارآورددن غرب گرایان در ایران شاهد روی کارآمدن دولت انقلابی که هر سه قوه آن با اقتدار در مقابل آمریکا و غرب ایستاده است.

به گفته وی با وجود هزینه‌های سنگین برای حاکمیت جریان غربگرا در کشور، امروز هر سه قوه همدل و همراه به یکدیگر برای رفع مشکلات تلاش می‌کنند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با یادآوری آغاز گشایش برای کشور با وجود مشکلات در برهه کنونی از جمله فروش یک میلیون بشکه نفت در روز و افزایش درآمد‌های دو برابر و نیمی حاصل از آن گفت: هرچند آثار آن در اقتصاد و تورم کمتر دیده می‌شود، اما حرکت و تلاش آغاز شده جبهه انقلابی به برکت خون شهدا به شدت ادامه خواهد داشت.

حاجی دلیگانی با تاکید بر اینکه ارائه راهکاری صحیح و عادلانه برای توزیع منابع موجود کشور یکی از مسائل مشترک امروز بین دولت و مجلس است تصریح کرد: با وجود آغاز حرکت جبهه انقلابی ساخت کشور نیازمند تلاش فراوان برای کاهش فاصله بین فقیر و غنی است.

وی تاکید رئیس جمهور بر ثبات اقتصادی در جلسه غیر علنی امروز مجلس را یادآورشد و گفت: با وجود آغاز تلاش دولت سیزدهم برای ثبات اقتصادی کشور غرب گرایان نیز ساکت نیستند و هر روز با شایعه سازی ضد مجلس و قوه قضائیه به دنبال اهداف خود هستند.

به گفته وی دهک بالا در کشور ۲۸ برابر پایین ترین سطح دهک از منابع کشور بیشتر استفاده می‌کنند که با عدالت سازگاری ندارد .
خدمت صادقانه به مردم دستاورد وحدت و انسجام دولت و مجلس انقلابی نماینده مردم شاهین‌شهر خدمت صادقانه به مردم را دستاورد وحدت و انسجام دولت و مجلس انقلابی دانست و خاطر نشان کرد: با استناد به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی خدمت صادقانه به مردم همان مبارزه با استکبار جهانی است.

حاجی دلیگانی گفت: دروغگویی و بزرگنمایی مشکلات از سوی غرب گرایان و روزنامه‌های داخلی همراه آنها و برجسته کردن دروغ‌های آن‌ها از سوی رسانه‌های بیگانه، بیانگر عصبانیت آن‌ها از دولت سیزدهم و انتخاب مردم است.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر موضوعات اقتصادی برای مقابله با آسیب‌های فرهنگی نیز باید تدابیری چاره اندیشی شود ابراز داشت: طرح صیانت مجلس درراستای مقابله با آسیب‌های ناشی از فضای مجازی رها شده و مروج فرهنگ برهنگی و اختلاف است.

به گفته وی موضوع سگ گردانی و برخی مخالفت‌ها و موافقت‌های برخورد با این پدیده نیازمند قانونگذاری از سوی مجلس است چرا که سگ گردانی با فرهنگ دینی ما همخوانی ندارد.

یادآوره ۱۵۰ شهید مسجد صفاری همراه با رونمایی از یادمان این شهیدان در مسجد برگزارشد.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.