میز خدمت با حضور مدیر آموزش و پرورش مهاباد و مسئولان شهرستانی در مسجد صلاح‌الدین ایوبی غربی واقع در منطقه پشت‌تپ برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، کریم سلیمانی مدیر آموزش و پرورش مهاباد گفت: ما وظیفه داریم وقت، عمر، تجربه، جوانی و مهارت‌های خود را صرف خدمت به مردم کنیم؛ خدمت به دیگران تنها به خرج مال و کمک به معیشت و وضع اقتصادی آنان نیست، حتی واسطه شدن برای حل مشکل، راهنمایی برای رسیدن به مقصود، برخورد خوب و شایسته با ارباب‌رجوع، اهتمام و تصمیم داشتن به خیر رسانی به مردم همه نوعی خدمت است و پاداش دارد.

سلیمانی افزود: به علت تراکم زیاد جمعیت در منطقه پشت تپ بیشترین مشکل ما کمبود فضای آموزشی است که با اهدای ۲ زمین از طرف خیران شهرستان در این منطقه و تلاش و پیگیری‌های نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی در سال‌های آینده این مشکل نیز برطرف خواهد شد.

وی با بیان اینکه تمام مسئولان با تلاش‌های شبانه‌روزی درصد برطرف کردن مشکلات و کمبود‌های این منطقه هستند، اضافه کرد: عمده مشکلات و مطالبات مردم شامل موضوعاتی بودند که با مراجعه به ادارات مرتفع نشده بودند اما با برپایی این میز خدمت و به دلیل حضور مسئولان ادارات ذی‌ربط، این مشکلات در حال برطرف شدن هستند.

مدیر آموزش و پرورش مهاباد همچنین از تمام کارکنان، معلمان و اولیا که در دوران کرونایی کمک حال آموزش و پرورش بودند تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.