عملیات اجرایی ساخت بازداشتگاه قانونی در شهرستان راور در حال انجام است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ابوالفضل فرحبخش رئیس دادگستری و استوارزاده معاون دادستان شهرستان راور از روند ساخت بازداشتگاه (زندان) در شهرستان راور، بازدید کردند. 

در حاشیه این بازدید ابوالفضل فرحبخش، رئیس دادگستری راور گفت: به منظور حفظ حقوق شهروندی، تسهیل و تسریع امور مربوط به زندانیان شهرستان راور و رفاه حال خانواده‌های زندانیان و با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته از سوی دادگستری راور، عملیات اجرایی ساخت بازداشتگاه (زندان) در شهرستان راور، آغاز شد.

فرحبش بیان کرد: با توجه به اینکه نقل و انتقال متهمان و محکومان به بازداشتگاه شهرستان کرمان، مخاطرات و هزینه‌های قابل توجهی را به دادگستری و مراجع انتظامی و امنیتی تحمیل می کند با تکمیل و اتمام عملیات ساخت بازداشتگاه در شهرستان راور، علاوه بر کاهش هزینه‌های مادی و معنوی و صرفه جویی در وقت، عمده مشکلات مربوط به زندانیان از جمله انتقال زندانیان و نحوه ملاقات قضات و خانواده‌های زندانیان با آن ها نیز مرتفع خواهد شد.

استوارزاده، معاون دادستان راور گفت: روند اجرای پروژه ساخت بازداشتگاه راور از سوی دادستانی با جدیت نظارت و پیگیری خواهد شد و امیدوار هستیم با کمک مسئولان در سریع ترین زمان ممکن، این پروژه به پایان برسد.

 انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار