مذاکره کننده ارشد ایران در مذاکرات وین گفت: به طرف‌های مقابل برای مشورت در پایتخت‌ها فرصت داده شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، علی باقری مذاکره کننده ارشد کشورمان در گفت‌وگو‌های وین، پیش از عزیمت به تهران گفت که به طرف‌های مقابل برای مشورت در پایتخت‌ها فرصت داده شد.

باقری گفت که در جلسه امروز کمیسیون مشترک برجام ارزیابی اجمالی از چند روز گفت‌وگو‌ها در وین توسط طرف‌های مختلف ارائه شد.

وی افزود: تاکیدشد که پیشنهاد‌های جمهوری اسلامی ایران در مورد لغو تحریم‌های غیرقانونی و ظالمانه و موضوع هسته‌ای روی میز است و طرف‌های مقابل احساس نیاز داشتند که برای ارائه پاسخ‌های مستدل، مستند و منطقی به پیشنهاد‌های جمهوری اسلامی ایران با پایتخت‌ها مشورت کنند.

مذاکره کننده ارشد کشورمان در وین گفت: بر این اساس به طرف‌های مقابل فرصت داده شد پس از مشورت با پایتخت‌هایشان به زودی در هفته آینده گفت‌وگو‌ها در وین ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۱۳ آذر ۱۴۰۰
دمتون گرم باج ندین و وطن پرست باشید ولی در داخل هم دزدان و اختاسگر ها و نخاله ها را از پشت میز بردارید و محاکمه کنید ما ملت ایران تحت پرچم امام زمان به هیچکس و هیچ کشوری نیاز نداریم هرچی هم لازم داشته باشیم خداوند به ما داده است انها هستند که به ما نیاز دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۹ ۱۳ آذر ۱۴۰۰
تو بهشون فرصت داری؟نه بابا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۲ ۱۳ آذر ۱۴۰۰
طبق معمول سیاست وقت تلف کردن رو ادامه میدن
Netherlands
ایرانی
۲۲:۰۹ ۱۲ آذر ۱۴۰۰
بنظر من اورپا مذاکرات رو فعلا حدود 1 ماه از سر گرفته نخواهد گرفت (به گفته فرانسه ادامه مذاکرات فعلا منتفی هست). و در این مدت مکانیسم ماشه رو برای تهدید ایران مطرح خواهد کرد . فقط مشکل این هست که در صورت بازگشت ایران به فصل هفتم منشور شورای امنیت روند عضویت ایران در شورای همکاری شانگهای لغو خواهد شد (از قوانین شورا هست) و سند همکاری 25 ساله با چین و 10 ساله روسیه هم ملغی میشه .(از شروط طرف مقابل هست) . در اون صورت آقایون با اون تعاریفی که همکاری با شرق میکردند چه جوابی به مردم خواهند
- حرفای مذاکره کننده چینی بعد از اتمام مذاکرات یک جوری بود که میخواست ایران رو مقصر نشون بده . مذاکره کننده روسیه هم همینطور .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۷ ۱۲ آذر ۱۴۰۰
خوب همین کاررا هم استاد ودانشمند اقای ظریف هم صورت میداد
آخرین اخبار